Статті

Скільки буде епоксидним грунтом, що рухається в банку

Епоксидний грунт у абонента

Кожен, хто не байдужий до стану особистого транспорту, регулярно стикається з проблемами ремонту та відновлення лакофарбових виробів. Невеликі подряпини або чіпси ми вважаємо за краще відремонтувати своїми руками, користь, що можливість для цієї сучасної промисловості забезпечує достатньо. За бажанням, ви можете придбати багато різних грунтів під фарбою та захист поверхні, зменшуючи агенти дзеркального блиску та кольору покриття, всілякі затвори та полірувальні композиції, як у звичайній упаковці, так і в аерозольному циліндрі.

Приготування сумно

Перед розбавленням грунт повинен бути досить струсити і змішувати, щоб підняти необхідні компоненти з нижньої частини банку.

У середньому одна частина йде близько 150-200 грамів нерозбавленого грунту. Змішати необхідну кількість грунту у сухому, чистому ємності та приступити до змішування.

Для приготування однокомпонентного (1 К) грунту достатньо, щоб додати кількість розріджувача, зазначеного виробником (часто 5-20%). Затверджувач у однокомпонентних продуктах не додається.

Якщо ви маєте справу з двокомпонентним (2K) грунтом, він спочатку змішується з відповідним отверджувачем у суворій об’ємному співвідношенні, вказаному на березі (наприклад, 2: 1), а потім суміш доводиться до бажаної в’язкості, додавши Розріджувач (5-20%). Дізнайтеся більше про приготування LKM Читайте тут.

До речі, в деяких випадках той же матеріал, залежно від версії застосування, може готуватися по-різному. Наприклад, багато вторинних ґрунтів можуть бути використані як у стандартній версії шліфувальної версії, так і у вологому вокомінному варіанті (у цьому випадку, розріджувач додають більше).

Як би там не було, перш ніж готувати матеріал, прочитайте рекомендації виробника.

Щоб дотримуватися пропорцій змішування, зручно використовувати спеціальні мірні контейнери та правила, що містять всю необхідну маркування на собі.

Заповнення приготованого грунту в пістолет-резервуар, обов’язково відфільтровуйте його через спеціальну воронку з фільтром сітчастим (як останній курорт через категоріальне панчіх).

Отже, грунтовка готується, машина зберігається і знежирена. Залишається, якщо не звинувачувати поверхню з стисненим повітрям, після чого ви можете приступити до застосування антикорозійного грунту.

До речі, наноситься грунти, а також фарба, з пістолетом відповідного калібру. Первинні ґрунти (праймери) є більш рідкими, тому дуби меншого діаметра (1,3-1,6 мм) підходять для їх застосування. Для вторинних (наповнювачів) вам потрібно більше дуб (1,6-2 мм). І не забувайте, перш ніж застосувати, щоб встановити рекомендований тиск на в’їзді до пістолета та перевірка рівномірного друку факела. Більше про це тут.

Використовуйте епоксидний праймер для металу та для бетону

Щоб дати матеріал кращого опору до корозії, потрібно лікувати особливим засобом, довговічність суб’єкта буде залежати від якості захисту. Серед антикорозійних сполук, представлених на ринку, виділяється епоксидний грунт. Він виробляється у різних формах, більше про особливості роботи з ним, а також доступні доступні типи.

Акриловий праймер

Акриловий грунт – найпоширеніший тип грунту для автомобілів. Це ідеально заповнює пори та ризики на поверхнях, які залишаються після роботи з абразивним. Композиція є двокомпонентом, і тому перед початком роботи в землі доведеться додати отверджувач – це визначить час полімеризації, а розріджувач для акрилових композицій – з його допомогою регулюється консистенція композиції.

Скільки водіння акрилового грунту на авто? Проміжна сушка між шарами займе п’ять-десять хвилин. Це необхідно для того, щоб випаровувати розріджувач, який використовується з композиції. Повний процес полімеризації всієї землі буде залежати від:

Основний вплив на те, скільки акрилового грунту рухається на авто, умови забезпечують. Природний процес може зайняти від 3 до 12 годин. У тепловій камері з температурою 60 °, час можна зменшити до 20-30 хвилин.

Алкидний праймер

Алкидний грунт зазвичай застосовується до Alkyd Auto Email. Композиція утворює надійне покриття, стійкі хімічні реагенти, але з часом сушіння це не дуже добре. Ось чому алкидні ґрунти поступаються з продажу двокомпонентного акриму та все більше знаходять їх застосування, де низька вартість (наприклад, фарбування великого будівельного обладнання).

Скільки часу висихає illkyd grimer на авто? Композиція є однокомпонентним, тому висихає лише за рахунок випаровування розчинника (спеціалізований склад для 1K продуктів використовується як розчинник алкіра). У той же час він випаровується швидше на поверхні, і утворює плівку, яка ускладнює схоплення глибоких шарів. У камері фарби при температурі 110-120 ° С, алкидний грунт висихає протягом 50 хвилин, у відкритому повітрі процес може зайняти тривалий період часу, до тижня і більше (з високою вологістю та низькими температурами ).

Ґрунти для пластику

На гладкій поверхні полімерного матеріалу, звичайний праймер не спійманий, тому спеціалізовані праймери використовуються для пластикових частин автомобіля. Грунти для пластмаси є або двокомпонентними композиціями, або полімерні суміші в аерозольних картриджах. Скільки коштує автомобільний праймер для пластмас? Багато чого залежить від виробника, але, як правило, час висушування при фарбуванні становить близько дня.

Джет і антикорозійні ґрунти

Ці композиції відрізняються вузькою спеціалізацією і зазвичай використовуються до основи грунту. Реактивні та антикорозійні ґрунти, як правило, двокомпонентні сполуки. Форма відвороту форми – аерозоль може. Такі композиції застосовуються у двох шарах з проміжною сушкою. Скільки такий грунт висихає на автомобілях? Проміжна сушка займає 5 хвилин, повна близько 90. У той же час необхідно ознайомитись із рекомендаціями виробника, оскільки композиції вузькоспеціалізованих ґрунтів дуже відрізняються один від одного.

Епоксидні ґрунти та породи

Епоксидний грунт – це одне або двокомпонентне композиція з високою адгезією до поверхні. Він забезпечує відмінний рівень поверхневої ізоляції від зовнішніх умов та антикорозійного захисту. Грунт готовий подати до поверхні після додавання отверджувача в нього протягом чотирьох годин. Температура при виконанні робіт повинна бути 20 ° С. Час сушіння епоксидного грунту є:

Порошок – це грунт, який може вирівнювати невеликі поверхневі порушення. З наповнювачем важливо не перевищувати товщину шару, оскільки воно сповільниться, щоб сушити кілька разів. Природна сушка цього матеріалу займе від 3 до 12 годин. Сушіння в камері, або з ІЧ-лампою 15-30 хвилин.

Як ви розумієте, після того, який час ви можете застосувати фарбу на грунті, він сильно залежить від типу грунту та умов її сушіння. Двокомпонентна композиція в ідеальних умовах може отримати силу через 20 хвилин, однокомпонентним порушенням технічних умов праці не може затвердіти взагалі. Тому, починаючи працювати ретельно вивчити рекомендації виробника виробника типу грунту, які збираються використовувати, і якщо це не вдалося – зверніться до менеджерів магазинів, вони допоможуть вам.

Рекомендації щодо застосування

Аерозольний універсальний епоксидний ґрунт застосовується як антикорозійний захист до наступних поверхонь автомобіля:

Він підходить як основа для різних видів автомобільних емалей: гліфталева, поліуретанові та рекомендовані інші фарби.

Епоксидний антикорозійний грунт Ranal Aerosol

Алкид-акрил, алкід-уретанові та полівінілхлоридні види автомобільних емалей несумісні з ним.

READ  Бар від 100 до 200 скільки на Кубі

Для застосування цього типу грунту, будь-яка поверхня підходить навіть з низькою якістю обробки після шліфування або пневматичної обробки. Для тонування ви можете додати різні барвники та пігменти, щоб колір автомобіля був більш насичений.

Щоб застосувати засоби для обробленої поверхні, ви можете використовувати спеціальний ролик або пневматичний пістолет, якщо ми говоримо про великі обсяги. Спрей-спрей – це дуже зручний варіант. Він повністю готовий подати заявку і не вимагає жодних підготовчих операцій. Вважається, що банки аерозолі використовуються у випадках, коли мова йде про усунення малих дефектів. Для великих майстерень, пневматичний пістолет найбільш зручний.

Як і на якій поверхневий епоксидний грунт застосовується?

Робота з епоксидним грунтом проходить на сценарії, придатний для всіх 2K композицій:

  • На першому етапі готується поверхня – голий метал готує абразивні матеріали, зерності P120-P180, стара лакофарбова робота полірована на P240-320, після чого він є смітником і знежирений звичайною схемою;
  • Епоксидний грунт змішується з затверджувачем та розчинником, якщо це необхідно для збільшення витрати, змішаного у пропорціях, зазначених виробником у пакеті;
  • Грунт наноситься на поверхню 1-2 шарів, з перехрещеним сушінням близько півгодини.

Особливості епоксидних автотур

Грунтовка на основі епоксидної смоли належить до типу двокомпонентних універсальних фарб та лаків рідких покриттів. Їх основна мета полягає у створенні на поверхні обробки металу захисного та високостійкого шару до корозії та поліпшення клейових якостей. Друк у банках (контейнери) виробляються в різних томах, є варіанти та аерозольні трубки. Ця композиція також діє як високоефективний термопластичний ізоляційний шар покриття.

Класифікація праймера

Епоксидний праймер для металу для автомобілів має кілька сортів, кожен виробник розробляє свої власні модифікації. Але взагалі, така речовина можна розділити на 2 основні групи:

  • Однокомпонентний. Без присутності отверджувача, як окремий компонент. Майстри святкують головний мінус такої речовини – занадто тривалий період замороженого.
  • Два- і багатокомпонентні. Основною масою речовини входить до каталізатора комплекту та затвердіння. При підготовці та подальшому застосуванні такої композиції маса заморожена після 11-12 годин після застосування.

Враховуючи, скільки епоксидного грунту сухий залежно від типу, легко вибрати відповідну композицію для роботи: один або багатокомпонентний.

Як вибрати епоксид для машини

На додаток до швидкості замороженого, вибираючи автомобільний праймеру слід в інших критеріях. Сучасний ринок для оздоблювальних матеріалів – це багата лінія різних композицій. Серед них ви можете виділити найпопулярніші:

  • Акрил: активно використовується для дерева, пластику, їх властивості не залежать від відмінностей температури, високої стійкості та агресивних проявів зовнішнього середовища;
  • Зміцнення: Використовується для маскування різних спалахів (дефектів), відрізняються підвищеними показниками причепу;
  • Кислота: при підданому їм на металі, “корозійне” це, тим самим забезпечуючи найкращу рукоятку матеріалу, що переробляється фарбою.

Визначити, який вид автомобільного грунту є найкращим, неможливо. Всі представники таких категорій різні та використовуються для досягнення різних цілей. Найпопулярніші та часто придбані бренди включають такі праймери, як:

Порада. Візьміть гойдалки епоксидного автомобіля лише у спеціалізованих магазинах, щоб не спотикатися на неякісній підробці.

Як промити машину

Якщо необхідно виправити невеликі дефекти на поверхні машини, краще використовувати грунтовка типу аерозолю. При застосуванні двокомпонентних композицій епоксид перед нанесенням попередньо змішується з отверджувачем і розчинником. Маса ретельно змішується до товстого і однорідного складу. Затверджувач каталізатора перешкоджає в основному речовині поступово і акуратно.

При змішуванні робочого матеріалу суворо дотримуйтесь інструкцій. Готова маса наноситься з кистю або роликом. За бажанням, ви можете застосувати Paintopult. При роботі з роликом/щіткою, виконайте такі рекомендації:

  • Перший шар, який застосовується, повинен бути дуже тонким;
  • Друге та наступне покриття слід застосовувати через 15-20 хвилин після попереднього;
  • Речовина наноситься з гладкими та м’якими рухами, без затримки на місці;
  • Спробуйте при застосуванні не допускається стрибки, різкі проміжки переходу.

При взаємодії з фарбуванням, застосовуйте речовину з перехресними рухами, щоб досягти ідеально гладкого шару покриття. Початковий шар розпорошується на відстані 30-35 см від робочої поверхні. Після закінчення обробки та сушіння грунту, всі недоліки та недоліки були виправлені за допомогою обробки: шліфування та полірування.

Переконайтеся, що у робочій кімнаті немає чернеток, пилу та бруду в робочій кімнаті під час роботи з автографуванням. Не забудьте застосувати та особисті інструменти безпеки: окуляри, респіраторна маска та рукавички.

Застосування праймера має відбутися відповідно до запобіжних заходів

Якщо планується обробляти окремі частини машини, залишкові поверхні закриті стрічкою або поліетиленовою плівкою. Розум усіх фари та окулярів. І так, щоб епоксид ідеально правильно, підготувати робочу поверхню перед початком роботи. Попередній процес складається з наступних кроків:

  • Пояснення тіла від іржі, сліди старого покриття. Це можна зробити за допомогою шліфувальної машини або піскострумину.
  • При необхідності механічна Richt додатково виконується.
  • Поверхня знежирюється і обробляється антикорозійними речовинами.
  • Всі невеликі дефекти відкладаються.
  • Після сушіння шпаклівка робоча поверхня посміхається.

Якщо аутогрунетка використовується аерозольний тип, щоб забезпечити поверхню захисних антикорозійних якостей, пам’ятайте, що неможливо використовувати грунт для всіх металів. Аерозоль застосовується лише для сплавів поверхонь, оцинкованих покриттів та виробів з чорного металу та емалі. З аерозольними автомобілями, такі покриття несумісні, як:

Порада. Aerosol Primer краще застосовувати до усунення малих дефектів поверхні.

І при використанні може, дотримуйтесь певних рекомендацій. Необхідно:

  • Підготуйте робочу поверхню на вже описаному алгоритмі.
  • Абонент повинен добре потиснути.
  • Розпилення речовини під прямим кутом до обробленої поверхні. Розпилення здійснюється на відстані дозатора до 20-30 см від металу.
  • Речовина, що застосовується в 2 шарах, з інтервалом 30-35 хвилин.
  • Рух каністру при розпилюванні речовини повинна бути гладкою і м’якою, не затримувати при обробці в одному місці.

Епоксидна грунт потрібна допомога

Після видалення стандартної вібраційної ізоляції у дверях виявилося, що під ним голий метал. Я вирішив, що треба було почати лікувати епоксидну грунт, а потім вбити вібру. Але деякі роз’яснення потрібно про те, як довго потрібно дати грунт гасити, що на вершині прилипання вібраційної ізоляції? У TX написано, що необхідно повністю висушити на 20 градусів 12 годин, а при 60 ура – 45 хвилин, між шарами 15-30 хвилин. Грунт Новол 360. Але тепер Tempiratura поза вікном становить близько 10 градусів … Це питання, через скільки ви можете застосувати Vibra? Я приведу ясен, т.Немає обладнання і не вдається заповнити все всередині дверей … спасибі заздалегідь.

Коментарі 58

Почекайте день і сухий. Купи шарів не потребують, головне, щоб заблокувати, так що не було люменів. Його основна мета – ізоляція з атмосфери. І товстий шар не потрібний.

Ризик на металі, кислотний (Reoflex) акрил, епоксидний. Висушений з ризиком і фарбою. І буде служити довгий час.Я не буду запасати пару днів.Я також підлогу для фарбування та даху і пофарбував весь автомобіль, і ніколи не шкодував.І якщо грунт навіть застосовує епоксидну до металу, то шість місяців, жито з’являється.

Емерський папір, щоб зробити поверхню матового, так що земля (фарба) зловила.Інакше зникає.

Отже, адже написаний час, який жарт?))

На мій погляд, на Новивовський епоксид, час сушіння написано, час сушіння становить щонайменше 12 годин при температурі 20 градусів, допускається застосовувати акриловий грунт через 30-40 хвилин. мокрий на мокрих, при температурах нижче 20 градусів часу сушіння збільшується до 24 годин. За таких умов, тобто застосування щітки та температурного режиму, я буду чекати пару днів.

READ  Який ламінат краще вибрати для спальні

При низьких температурах епоксидне грунт не буде працювати. не буде оголошено властивостей.

Сьогодні крила крила 360м, через 3 години я не взяв це на руку, але я не міг піднятися, наждачний папір був забитий. За межами 20-22. Якщо ви просто клей без ризику, то, як перестати прилипати до пальців, ви можете закріпити вібрацію. Що стосується навантаження кисті, я б краще взяти деяку епоксиду в Балонецькому

Якщо час часу, я думаю, що є три години. Цвях, якщо він не подряпаний, потім заморожений

Що ви всі петлі на цих кислотах? Ортофосфорна кислота, перетворює існуючі корозійні вогнище, але в той же час, це кислота, надлишок причин корозії, немає захисних властивостей. Перекриває акрил під фінішним кольором, т.до. Акрил також не має захисних властивостей, лише посилює адгезію через пористу структуру, мабуть, не дурнями на заводах. І банки – самостійний обман, там матеріал обростає і без затвердіння.

Я не сперечаюся, а потім кожен думав ці кислотні ґрунти ..

Я працюю 360-х років, у нього вже є антикорозійні добавки, на моєму автомобілі розбите крило 12 років не є іржінг.

Скажіть мені, скільки ви можете перемогти вібрацію на ньому … ну, скільки буде сухий, якщо папірати поза вікном становить близько 10 градусів.

Пофарбований, а на наступний день клей Vibra, пару шарів ґрунту досить.

Що ви всі петлі на цих кислотах? Ортофосфорна кислота, перетворює існуючі корозійні вогнище, але в той же час, це кислота, надлишок причин корозії, немає захисних властивостей. Перекриває акрил під фінішним кольором, т.до. Акрил також не має захисних властивостей, лише посилює адгезію через пористу структуру, мабуть, не дурнями на заводах. І банки – самостійний обман, там матеріал обростає і без затвердіння.

Я з вами, о.Wai. Для того, щоб такі висновки, вам потрібно, принаймні, бути доктором Московського державного університету. Пробачте свою освіту? З хімією принаймні підключеним?

Вибачте, але якщо ви пов’язані з хімією, то ви пояснюєте, з якої кислотно-грунту складається, який його принцип роботи, і найголовніше, як його властивості зникають через деякий час, якщо він не блокує його, і як працює фільм цинку на тілі автомобіля. Якщо ви все це знаєте, то ваші попередні заяви, як набережна ..

Ну, фільм з цинку все ще напружений.І кислотне грунт ви збираєтеся закрити Шумков. І надлишок кислоти не зашкодить. Декоративні оксиди з повітряних бульбашок.

Я з вами, о.Wai. Для того, щоб такі висновки, вам потрібно, принаймні, бути доктором Московського державного університету. Пробачте свою освіту? З хімією принаймні підключеним?

Вища освіта, почала малювати автомобілі в 1988 році, поєднуючи з навчанням у університеті, я працюю головою картинного комплексу, у вільний час я малюю машину, більше питань?

існує. Що у вас проти кислих грунтів?

Ніщо. Але, щоб залити їх, де це необхідно, і де це не потрібно, вирішити для себе.

Знову ніщо. Ps dor bolshoi твердий. Зокрема, скажіть бос … Я відгонуть вас, я прийду голова магазину тіла, а вища освіта

Зокрема, ви можете зробити те, що ви хочете, ви можете. Ви не можете відповісти, я хворий

Це те, що вам подобається. Немає нічого для людини. Кожен працює, як він хоче, але ми тут, щоб допомогти людям з’ясувати. І ви не маєте нічого сказати, як я розумію.

І я мав би кращий кислий процес. Швидко висихає. Не буде ніяких механічних навантажень. Є в банках. Ровенко без щіток.

Ну, наскільки я знаю кислоти, я обов’язково перекриваюсь, він пропускає повітря та вологу … Епоксид також знаходиться в кулях, але проблема полягає в тому, щоб фарбувати всередині дверей … Я не хочу Намалюйте все, що розташоване, і Pollnate, щоб літати буде ..

Звідки така інформація? І повітряні та вологість. Спробуйте на вулиці посипати кислим металом, ви втомилися чекати, коли іржавий.

Звідти. Ознайомтеся з описом та призначенням кожного та ґрунту ..

Де подивитись? Ну, приходьте, чекаючи зв’язків з технічним

Банально відкривайте пошукову систему і подивіться, що потрібно кислих, епоксидні та наповнюють грунти … Вибачте, але якщо у вас немає інформації про справу, то ви не повинні йти далі діалог, це час втрати ..

У мене немає інформації? Це у вас немає інформації. Я сиджу на рік форуму, і головна тема схожа на грунт, щоб покрити епоксидним або кислим.

Я поставив це питання не якась грунт покрита, але після того, як багато повного висихання буде при певній температурі … і на форумі можна сидіти 5 років, але я можу безпечно? Якщо немає досвіду … Я хотів би запитати знаючих людей, а не питати про грунті.

Так що я знав, що час буде йти на докір. Якщо немає вибору, то Грей потім. В умовах служби інфрачервоної сушки. Simpler технічний фен, потужний світильник. І тепло зовні, метал тонкий швидко дають ґрунт.П.S. Кузовний ремонт я займаюся з 2004 року

Це той випадок, що умови обивательського гаража ..

Де подивитись? Ну, приходьте, чекаючи зв’язків з технічним

Звідти. Ознайомтеся з описом та призначенням кожного та ґрунту ..

Звідки така інформація? І повітряні та вологість. Спробуйте на вулиці посипати кислим металом, ви втомилися чекати, коли іржавий.

Acoster на метал на вулиці вже півроку іржавіє, або навіть раніше

Неправда. Так іржа, як під грунтом від моку, не буде

Звідки така інформація? І повітряні та вологість. Спробуйте на вулиці посипати кислим металом, ви втомилися чекати, коли іржавий.

Вже провели мене на alfer цей експеримент. Після травлення, кислота була застосована, машина на відновленні та пороги більше не перекриваються нічого і їхали. Менше, ніж рік і іржава, поверхнева, тому необхідно його перекриватися.

Чому епоксидний грунт і чому в циліндрах

Ну, наскільки я знаю кислоти, я обов’язково перекриваюсь, він пропускає повітря та вологу … Епоксид також знаходиться в кулях, але проблема полягає в тому, щоб фарбувати всередині дверей … Я не хочу Намалюйте все, що розташоване, і Pollnate, щоб літати буде ..

На жаль, ця кислота кислота відсутня ?- Кошмар … Так, я просто взяв найгарячіший … покритий просто щіткою.Щоб перевірити … Я кинув на дах і забула., Через рік я випадково побачив, як це було чисте і залишилося … в одному місці я не приховував щітку.- так іржа з ​​пальцем.

І я мав би кращий кислий процес. Швидко висихає. Не буде ніяких механічних навантажень. Є в банках. Ровенко без щіток.

Це не куб. Це первинний і перекриває акрилові 2K грунт

І я мав би кращий кислий процес. Швидко висихає. Не буде ніяких механічних навантажень. Є в банках. Ровенко без щіток.

READ  Как делают двухуровневый натяжной потолок

Як ви отримали спеціальні художники, і навіть з верхнім утворенням. Так, вам не потрібно мати вищу освіту для таких речей, існує досить середній міркування. Кожен з вас, коли-небудь, зібрав її волю в кулак і віддати його на гору, для нас, звичайних автомобілістів, які не обтяжені мільйонами заробітної плати методів загоєння ран у нашому кредитному смітнику. Більше того, вони мають те ж, іржа і діагноз. Питання, як лікувати. Скільки не читають ці “плюси” все, як один нагадує шамани і починається приблизно однаково. Спочатку переповнюйте попередній автор, а потім несе свій ahine. І просто, на окулярах, перше, друге і т.Робити це неможливо. Грубо кажучи, обережно виражаючи – пекла, викликали щось, а потім, а потім забарвлене. Колір до смаку … І в кінці “методів” вказують ціни та статті з найбільш запущених та використання шпаклівки, ґрунтів, епоксидних та т.D. Ціноутворення не було б, і назва ваших автомобілістів буде передана від покоління в покоління як поворотний червоний банер.

Я розумію ваше бажання отримати один раз і назавжди готовий рецепт.Але це неможливо з різних причин.Що стосується цієї посади. Я просто висловив свою думку про більш ефективне вирішення завдання, яке поставив Стехнік. Але він цього не потребує. Він не купив нікого, хто не радить ні з ким, грунт, який не задовольняє час сушіння. І завдання полягає в тому, щоб застосувати цей матеріал у невідповідності.І так майже в кожному пост.Замість того, щоб читати технічне обладнання на матеріалах, забрати правильні технології, люди вважають за краще покласти на привід своєї теми (їхня отвір на крилі дуже відрізняється від того, що було два посади тому) і чекають спільноти Інтернету перерва в дошку, але знайдіть їх рецепт живопису за 3 рублів з гарантією 3 роки.Не дорого, тому це не буде працювати.Всі технології доступні, всі фірми, які виробляють матеріали, не приховують методи їх застосування. Будь ласка.Але тут він починається: це дорого, це не в нашому місті, я вже купив це, я хочу змішувати з іншим … і т.D. І.Т.Р.Так що чудеса не чекають і рецепт для всіх випадків.

Так, ніхто не чекає дива, просто якщо існують стандарти для лікування певних захворювань у медицині, а людське тіло набагато складніше цими колесами на колесах, потім у живопису, я думаю, що є ті ж обов’язкові процедури запор, що для Мерссарів і коли художники починають будувати від себе “професори кислоти”, я просто смішний. Ще більш веселіше, коли три рублів хоче отримати якість на мільйон, то я згоден з вами за всю сто. Чудеса в світі не відбувається.

Так, фактично основні моменти при відновленні лише декількох.По перше. Найголовніше – герметичність металу (нагадування). Якщо є свища, то вологість відстійники неминучі. Шпаклівка гігроскопічна, тому вологість – пілінг. Боротьба з цим по-різному. Ідеальний Mezzani, подальший епоксид, герметики тіла, мастика.Потім приправляються (грубі ризики від шкір). Тут головне, щоб скористатися послідовно зерном через 100, і обов’язково перервайте ризик від площини з тим же час на орбітальній машині. І знежирення (зневоднення) перед кожним спатом.Якість знежирення до кольору. Перші водні, потім звичайні. Звичайно, одноразові матеріали. Там не буде вулканів.От і все.Все інше належить до складності, технологічної заподіяння, остаточного блиску частини.Удачі стосовно медицини. Для мене це було відкриття буквально п’ять років тому, що ліки виявляється, це не наука. Вся інформація збирається виключно експериментом.Дуже сумно відчувати себе як похід до лікарні.

Так ще більше Гіппократ сказав: “Мистецтво медицини складається з трьох елементів: хвороби, пацієнта та лікаря.”А якщо пацієнт вирішив відновитись, ніхто не перешкоджає йому цього. Таким чином, ми йдемо до лікарні. Серед лікарів кошеня – це набагато більше, ніж серед ремісників, оскільки результати нашої роботи видно негайно, тому що тільки наш дохтуров живе і живуть імпульсним виразом “пацієнт здоровий”.

Ви можете купити епоксид у кулі Jeta Pro. Ціна за один близько 300 г. Висихає через 15-20 хвилин

Грунт вже є, я написав. Питання в сушіння ..

Все це досить швидко висихає, ви можете зробити все протягом дня без проблем

Грунт вже є, я написав. Питання в сушіння ..

Якщо ви робите на вулиці, це або фен, щоб висушити, або сушіння

Грунт вже є, я написав. Питання в сушіння ..

І я б підірвав вібрацію в день, щоб ймовірно. Краще, ніж тоді вона обернеться і вологість під ним почне збирати. Я кидна кисть змазана, все висушує все, але я заблокував простим грунтом з балкона, а потім фарбує

Тассель краще двічі з інтервалом 40 хвилин. Фарба може бути нанесена в мокрі через 40 хвилин, але вібро, хс, краще за день

Основні переваги епоксидного грунту

УВАГА! Знайдено абсолютно простий спосіб зменшення споживання палива! Не вірите? Автомеханік з 15 років також не повірив, поки він не спробував. І тепер це економить 35 000 на рік у бензині! Читати далі”

Висока перевага епоксидного грунту є висока стійкість до температури та механічних ефектів, а також хороша адгезія та рівномірна сушка шарів. Металеві поверхні, покриті такими ґрунтами, захищають поверхню матеріалу перед нанесенням основного шару, земля не відшлються і не зникає на сонці. Сучасний двокомпонентний епоксидний грунт може бути використаний для металевих поверхонь протягом тривалого часу у воді або підданому його частих. Багатокомпонентна автомобільна праймер є ефективним захисним елементом основних високоміцних лакофарбових покриттів для автомобілів, що мають епоксидну смолу. Матовий епоксидний антикорозійний праймер у своєму складі, крім смоли, також має спеціальні хімічні добавки. Такі властивості мають покриття, як у металевому упаковці, так і аерозолі, що мають такий же матеріал, що й основу.

Переваги епоксидного грунту є більш щільними та твердими (через відсутність пори) покриття, що набагато складніше, ніж будь-який поліефірний шпаклівка. Такі ґрунти створюють відмінний антикорозійний ефект і мають хорошу адгезію до майже будь-яких матеріалів. Однак широке застосування епоксидних ґрунтів з будь-яким хімічним складом обмежує один суттєвий “але”: до повного сушіння шарів вимагає значного часу.

Відповідно до всіх технічних умов, автомобільний двокомпонентний епоксидний грунт при температурі 20 ° С середній висихає через 12 годин, включаючи аерозоль. Не кожен має стільки часу, наприклад, з невеликим ремонтом автомобілів.

Ви можете, звичайно, використовуйте високотемпературну сушку, але, на жаль, це не виправляє положення. Високотемпературна сушка призводить до нерівномірної полімеризації шарів (шар грунту становить 10-14 мкм), і в кінцевому підсумку є утворення бульбашок на машині. Це пов’язано з порушенням внутрішньої адгезії грунту, тобто неоднорідною сушкою шарів, навіть за допомогою аерозолю. Верхній шар покриття висихає швидше, ніж нижній шар, який, по суті, призводить до такого результату.

Similar Posts

| Denial of responsibility | Contacts |RSS