Статті

Нафтовий радіатор для мотоциклів роблять це самостійно

Мета нафтового радіатора

Радіатор моторного масла призначений для захисту живлення від зносу, який може бути викликаний перегріванням. Особливо це стосується сьогодні, коли утворені двигуни стали масовими, а температура термостату серйозно зростала. Якщо раніше було достатньо, щоб створити надійну систему охолодження антифризів, то потрібна окрема система регулювання температури моторного масла. Є кілька причин:

  • При високих температурах нафти він починає викуповувати, що призводить до зменшення його обсягу та формування депозитів;
  • Разом з зменшенням об’єму при високих температурах, в’язкість масла зменшується – це не повинно бути низьким, ні занадто високим;
  • Змащення швидко і втрачає свої властивості.

Незважаючи на те, що сучасні масла мають вдумливий набір добавок, навіть вони не можуть захистити його від перегріву. Як правило, моторне масло нагрівається трохи сильніше, ніж антифриз: 90-100 ° С проти 80-90 ° С. Добавки демонструють свою ефективність до температури 100 ° С (з рідкісним винятком), а коли перегрівається, він починає працювати або погіршувати. В результаті, моторне масло після тривалого перегріву залишається лише для заміни – ігнорування такої проблеми може вилити в розбиті двигуна. Уникаючи проблеми допомагає використовувати масляний радіатор, в якому змащення охолоджується до оптимальної температури.

Zharodoluytel для Уралу

У середовищі власників “Уралу” та “Дніпро”, оригінали завжди були запущені, які недостатньою владою в стандартному моторі їх машин. І вони були взяті для примусу. Проведено це по-різному: передані колінчасті валики, розподільні вал, нові карбюратори, легкі маховики. У деяких випадках можна було збільшити потужність. Правда, часто на шкоду надійності та ресурсу. І майже завжди примусові двигуни перегріті.

Якщо ви не хочете виконувати ті ж помилки в недосвідченості, ознайомтеся з деякими варіантами для покращення якостей двигунів “Уралу” Московської професійної механіки Юрія Попова.

Біг вперед, я скажу, що експерименти, спрямовані на покращення сили двигунів “Уралу”, дозволяючи досягти показника близько 40 л. від. Це стало можливим після встановлення клапанів підвищеного діаметра, модифікованого розподільного валу та поршнів діаметром 79 мм (нормальний розмір. 78 мм). Останній не продиктований не бажанням збільшити двигун. Новий діаметр дозволяє використовувати поршневі кільця Goeetze у відповідь на продукти Мічуринського заводу, відома в додатках як “поршневі кільця”.

Для зменшення теплопостачання в циліндр-поршневій групі, в двигуні встановлений масляний радіатор. Схоже, що це: два монтажці були вбудовані між насосом та фільтром, таким чином, канал був “розрізаним”. Тепер масло перед введенням поверхні розтирання охолоджується в радіаторі. Двигун піддавався всебічним випробуванням, що підтвердив: потужність збільшилася до 40 літрів. від.

Але незабаром було розчарування: примусові двигуни поводилися в експлуатації не найкращим чином. На шосе зі швидкістю близько 100 км/год не спостерігалося поганих ознак, але в режимі міського руху двигун нагрівався понад. А як щодо нафтового радіатора? Та ніяк! Маслонс у IRBIT продуктивність множинного масла. Таким чином, радіатор не врятує від “теплового страйку”. Стає “захоплення”.

Для запобігання перегріву поршнів, розроблених та виготовлення системи їх примусового масла. Можна було б піти двома способами. Спочатку. Інтенсифікувати теплову раковину з стін циліндра, замінюючи повітряне охолодження рідиною. Другий. Спробуйте самостійно охолодити поршень. Ми вибрали другу.

Ось як був зроблений план. У двигуні двигуна насадка була монтується, орієнтована таким чином, що струмінь масла проводить під тиском під тиском, що потрапляє на внутрішню частину дна поршня. Оскільки температура поверхні поршневої поверхні значно вище, ніж температура масла, значення виділеного тепла є значним. Це те, що нам потрібно! Не претендуйте на унікальність вашого рішення. Щоб зменшити теплозахисну поршнів у сучасних дизельних двигунах легкових автомобілів, а також рідке охолодження, вищезгаданий метод давно застосовувався.

Отже, на двигуні експериментального “Уралу” замість регулярного однорозмірного масляного насоса, двошаровою, що є двома модифікованими стандартними секціями з загальним приводом. У кожному з розділів є їхня робота: у верхній (звичайній). Масло вводять у фільтр і надходить у канали розтираючи предмети. В Нижня. Він піднімається з піддону, поданого до олійного радіатора, а потім через спеціальні форсунки посипає на дні поршнів з боку картера. Трахаючи тепло з поршнів, масло тече в піддони, і процес повторюється циклічно.

У цьому дизайні використовується стандартний двигун піддону та саморобні взаємозамінні поршні діаметром 79 мм з спеціальними нотами під насадкою.

Після встановлення системи двигун піддавався витримним випробуванням. Щоб зрозуміти, які розміри повинні бути олійним радіатором. Для успіху, зовнішні розміри 200×100 мм були достатніми для забезпечення нормальної температури двигуна у всіх режимах роботи. Однак радіатор такого розміру є необґрунтовано великий для потужності двигуна 650 куб. см. На жаль, це “заслуга” неефективного масляного насоса. Він перешкоджає зменшити розміри радіатора.

Огляди та проблеми з радіатором

Отже, що вони говорять про нафтовий радіатор “Газель” самих автомобілістів? Як не дивно, більшість вважають цей елемент зайвим, а іноді і шкідливим. Чому так відбувається? Достатньо просто проаналізувати рівень тиску масла з радіатором і без нього. У першому випадку, на холостому повороті, датчик буде “кричати” про низький тиск, як індикатор нижче 0,8 кілограмів на квадратний сантиметр. Звичайно, з збільшенням частоти обертання колінчастого валу цей показник зросте.

READ  Що монтувати гофрування за паркан

Але що, якщо ви порівнюєте ці дані на двигуні, де є масляний радіатор і де це не так? Результати були наступними. Індикатор тиску на “Газелі” 405 з олійним радіатором з середньою оборотом становить близько двох кілограмів. На машині без радіатора, з однаковими революціями, датчик показує не менше 2,3, а іноді і 2,5! Що це говорить? Нафтовий радіатор “Газелі” значно знижує рівень тиску. І це деструктивно впливає на ресурси двигуна.

Також відгуки про власників кажуть, що часто деформується масляний радіатор. З найменшим контактом з будь-яким предметом трубки поділяються. І ви можете визначити лише витік після паркування. Якщо це сталося на ході, це не повідомить відповідну лампу. Масло може поступово бігти. І рівень в той же час повільно, але впевнено зменшується.

Після декількох довгошерстих колекцій для китайців спостерігається тенденція до перегріву, і тому я вирішив спробувати побудувати масло охолодження на ньому. Як з’ясувалося, знайшов потрібний розмір і квадратний радіатор не так просто, і тому я взяв його, щоб зробити свою власну. Прогрес цієї дії я зберігаю до вашої уваги в цій посаді.

Вибір матеріалів та технологій.

Тому спочатку треба було вирішити, як зробити внутрішні обсяги цього дива. Після довгого підрахунку та атак, мідні сантехнічні трубки та з’єднання діаметром 10 мм були відібрані матеріалами для резервуарів та труб, а також підходить для підключення радіатора.

Деталі для монтажу. Фітинги та підходять: Деталі для монтажу. Фітинги. Фітинги та фітинги. Якось це виглядатиме.

Мідні пластини виявилися дипломом, і тому теплоізоляційна плита була обрана оздоблювальна алюмінієва стрічка шириною 30 мм товщиною 2 мм, а для їх відокремлення я використовував мідні ущільнюючі шайби з магазину автозапчастин. Остаточний дизайн було обрано Асамблею 45 пластин 160×30 та двох кріплень 160×30 з відстані між пластинами приблизно 1,5 мм, що було надано приблизно на півметра площі розсіювання.

Підготовка до складання.

Оскільки досить важко припою алюмінієвий, він зумовлений набором пластин, було передбачено точний зловмисник та монтаж “набухання”, але врешті-решт, ця ідея зник з фінансових причин. Набагато простіше виявилося вручну шиття тарілок, а потім загорнути їх електрохімічним способом, збирати пайку. Для свердління з достатньою точністю до мене великим блакитним, зробленим сталевим пластинчастом на лазері, і я почав буріння, укладені та монтаж.

Процес буріння: Провідник і збиральна плита Пластина та провідник бутерброд готовий до пробуреного. Вже пробурений сендвіч Пластина та провідник для буріння Дорого та сканування Zenkovka

Домашній олійний радіатор для мотоциклів Сабур 8А

Середній процес: До і після уповільнення Медіанація алюмінію вдома Нова

Монтаж.

Асамблея виявилася найбільш кровотечею та споживанням енергії. На перших пластинах добре припав. Навіть вогнетривкий припой POS40 легко розігрівається і поширюється на всі тріщини, але з додаванням пластин, радіатор почав сидіти нагріти і зігріти його до точки плавлення припою, це було дуже важко. Робочий один пальник стало важко уникнути перегріву сайту пайки та видувних фруктів. Мені довелося поєднуватися і заздалегідь нагрівання, щоб зробити пальника, а місце пайки лопату до бажаної температури будівельним фен.

Процес складання: Перша пластина DOFIGA. Початок зборів Шайби дільники Набір радіаторних плит Alt = “Плити для радіатора”/Готовий, але ще не заохочений і нестримний радіатор

Встановлення та підключення.

Покладіть радіатор на цей двигун просто просто, як клапанний кришка Olokanal дозволяє підключити масляні труби без будь-яких ременів. Не було проблем з установкою “каркасу” радіатора на кадрі або. Загадка залишилася лише на виступі масляного насоса, але тут метод наукового кліща залишався єдиним способом перевірки.

З’єднання: Пристрій кришки клапана Маслошлага Паркан (фронт) і (назад на лівому) зливних шлангів Не дуже гарне місце. Поставка повинна бути теплоізольована від вихлопної труби.

Встановлення: Радіатор, вид спереду Радіатор, вид збоку Нижня гора радіатора Верхній монт-радіатор

Загальний

По-перше, я знесилююсь вступний і випуск радіаторного приготування поклав один над іншим, з одного боку (його можна побачити на фотографії готового радіатора). З першим запуском виявилося, що радіатор не повністю заповнений, який доставить свою ефективність до нуля, так що для нормалізації циркуляція масла довелося до верхнього приготування, щоб перевищити на іншу сторону. В даний час радіатор повністю інгібується і охолоджує масло, але … виявилося, що об’єм масло-керованої масла є достатньо невеликим (швидше за все, потік обмежений загальним проходженням поперечного перерізу сопел), і Тому загальне зменшення температури масла в картері та нанесення циліндра (виміряна інфрачервоним пірометром) не перевищувала 5 градусів у середній швидкості руху та до 10 градусів при максимальному обороті двигуна.

Нафтовий радіатор для мотоциклів роблять це самостійно

Рейтинг:/6

Охолодження масла для мотоциклів Stels SB 200

Мотоцикл має двигун повітряного охолодження. Достатньо для нашого двигуна і перегріву на ньому досить рідкісне явище. Але охолодження масла буде значно краще для двигуна. З заводу, цей тип охолодження встановлюється лише на стельовому полум’ям 200, але також на Stels SB 200 можна встановити.

Для установки масла охолодження на стелі SB 200 мотоциклів, вам знадобиться сам нафтовий радіатор, домашнє монтаж радіатора до рамки, дві арматури та шланги.

Нафтовий радіатор повинен мати закритий контур. Оптимальний варіант буде радіатором. Ви можете знайти радіатор з домашнім кондиціонером. І, звичайно, ви можете купити радіатор з інших мотоциклів з подібним типом охолодження. Підлога повинна мати нитку m6. Шланги для покупки підходящих за розміром.

(Фітинги з ниткою M6, придатна з Zhiguli)

Маючи всі елементи у присутності, ви можете почати монтаж і встановлення. Ви повинні видалити кришку голови клапана. У ньому, як ви можете помітити, болт вже загвинчений. Виявляючи це, ви повинні встановити там одне з фітингів. Для другого встановлення необхідно зробити отвір у певному місці в кришці клапана. Під кришкою є невеликий круглий простір, призначений для циркуляції масла. Зробіть отвір для придатності з боку в цьому місці (вказано на фото). Крім того, ми повинні винутися з відповідним болтом або гвинтом рідний канал для циркуляції масла. Це змусить масло не йти безпосередньо до часу, а через радіатор. На цьому, завершена підготовка кришки клапана до установки масляного радіатора.

READ  Як очистити труби від іржі всередині

(Місце для другого фітингу, потрібно свердлити)

(загвинчування каналу циркуляційного масла в кришці клапана)

(відкрутіть болт і встановіть першу фітингу)

Тепер готуйте кріплення радіатора до кадру. Тут ви самостійно роблять кріплення на основі розміру радіатора та місця його установки. На фотографіях ви можете побачити приблизні місця інсталяції.

Закінчивши з установкою радіатора, перейдіть до кінцевої частини. Залишається лише з’єднання радіатора та шлангів. Крім того, ви повинні додати до моторного масла. Його кількість повинна бути рівною обсягу радіатора. На цьому, установка охолодження масла на мотоциклі Stels SB 200 закінчилася.

Поливаючи поршні в Уралі

Привіт, друзі!Власне, тема зрошення дна поршня вже є глибоким і читає до отворів!Але … Я вирішив, що називалося “явищем Христа народу”, тобто, розповідаючи, що і як ви рухаєтеся у вашому мотоциклі!

Я хочу розповісти про мою версію виконання, з цього винаходу … так що давайте почнемо, мені було потрібно:– медична трубка F8 – 2M; 1/4 “- 1/4” – 2шт, 1/4 “- 1/4” – 10- 1шт; -SHEBA мідь F14, F10; – сітка зворотного клапана з сантехніки; -RINET 1/4 “- 1/4” -1/4 “- 1шт, -GAGA 1/4” – 10шт, – F8 – 20шт, – 1/4 “- F10; – АЗС газонасос 31 029 – 1шт; – Труба Бендер; -Poddon збільшений обсяг; – природа: кран і кістки 141.5– Ну, і стандартний набір протиподатків – свердла, болгарська, наждачна, будиночка з різноманітними ключами та викрутками ..

Вся робота почалася з пошуку інформації, який насос для встановлення: Дніпро через перехідну пластину, або зробити з двох уральськ, парних?!І після суперечок колег – трудовихпослідовців, було вирішено зробити окрему масляну систему.Е. Один насос насос є звичайною системою змащення, а другий – це система охолодження масла, через радіатор, а в майбутньому і поливаючи поршні.Що стосується з’єднання насосів, сполука виникає через перехідну пластину.Фото, на жаль, немає. Потім про підключення двох насосів. Верхній насос – у настінні насоса, свердла. Потім закрутіть кут сітки в кінці!

Потім через перехідну пластину ми поєднуємо нижній насос. На верхньому насосі ми перетворюємо керовану передачу, і з нього видаліть дві паралельні спалаху. І на дні навпаки, ми робимо на свинцю, пази, так що передачі пов’язані без зусиль.

Також на нижньому насосі, треба тонути співробітників. постачання масла до системи, а також робить отвір з боку насоса, для нової магістралі на радіаторі, і запустити.

Тоді ми збираємо все через прокладки, а витягнуті болти для 6.

В результаті: насос був версією 5.0, Т.до. Чотири корпусу з власних уральських насосів були безнадійно зіпсовані, і було вирішено дати їм користь збільшити кишеню ломожерів, російську мову пройти в металобрухту!Версія насоса 4.0. Під час випробувальних випробувань виявилося, що верхній насос не вистачає масла для відкачування стандартної системи змащення, а отвір у випадку довелося переносити.

Ну, епоксидна смола не проходила нагрівальні тести – і нова версія насоса вже була зібрана на полімерну смолу на епоксидній основі, з огидним запахом!

Тоді великий пошук почався з усіх необхідних для підключення труб з насосами: горіхи, чоботи, трійники … тощо!Ну, після того, як, куплений ручний вигин труб, почалося втілення всіх ідей насправді!

Ремонт радіатора мотоцикла.

Нерідко, аналогічний розрив відбувається на мотоциклах різних класів, що здатний не тільки доставляти легкі проблеми, але й повністю вивести мотоцикл двигуна.

Якщо ви знайдете луг під мотоциклом з зеленуватою рідиною, варто розглянути мотоцикл радіатора для витоків та пошкодження.

Ніколи не використовуйте спеціальні добавки для відновлення системи охолодження. Використовуючи таку добавку, потік зазвичай не зупиняється, але вся система охолодження буде забитий з мідним шлаком, миттям, який буде проблематичним!

Система охолодження мотоциклів/принципи/макетні варіанти

Серія мотоциклів. Ця стаття присвячена системах охолодження мотоциклів.Різновиди, сервіс, усунення несправностей, обслуговування. Охолодження двигуна Одним з основних чинників, що впливають на продуктивність двигуна. Не ефективне охолодження двигуна призводить до збільшення витрат палива, зменшення потужності та в результаті поклоніння зносу двигуна. Це найстаріший і простий спосіб охолодити двигун через повітряний потік. Розмір теплопередачі залежить від швидкості потоку та випромінювання. Повітряно-охолоджувані двигуни, в яких недостатній доступ до повітря (наприклад, справедливий) має вентилятор. Вентилятори мають електричний та механічний привід, якщо двигун холодний і не вимагає охолодження, вентилятор електроприводу може бути легко вимкнений.

Від’єднайте муфту з механічним приводом вентилятора з мотоциклів неможливо. Залежність теплопередачі не відповідає швидкості, а з певних кордонів не має сенсу збільшити швидкість. При забиті, циліндр стрілка охолоджена поверхня збільшується, а температура і двигун зростає, а двигун перегрівається.

Охолодження масла використовувалося в середині 80-х років. Для зменшення ваги двигуна (до 14 кг) модель Suzuki GSX.Р. Нафтовий радіатор і подвійний масляний насос. З одного боку, надавалася змащення двигуна. А інша частина була використана для циркуляції охолодження олії в голові блоку циліндрів. В даний час ця система для спортивних мотоциклів вважається застарілою і використовується тільки для туристичних мотоциклів (BANDIT 600 та 1200).

READ  Чи можна закріпити плитку на водяній емульсійній фарбі

Тече радіатора: що робити, як знайти потік і як усунути

Охолоджувальний радіатор є основним елементом системи охолодження двигуна. Операція охолодження радіатора. Це активна теплова передача до атмосфери від попереднього охолоджувача. Цей процес важливий для ефективного операції двигуна, т.до. Охолоджуюча рідина перед тим, як забезпечити тепло в радіаторі, воно тепло виймається з попередніх вузлів та деталей двигуна. Отже, спочатку задумані дизайнерами, але життя робить свої зміни до операції автомобіля на дорозі.

Ситуація, коли стрілка на одиночці починає зрадливо повзати вгору, і, на жаль, ця стрілка не є показником рівня палива, але індикатор температури теплоносія, скромно, що свідчить про початкове перегрів автомобіля. Парази пари з-під капоту, а на асфальту повільно, але рідке місце впевнено розростається з теплоносія. Радіатор дрейфує, що робити?

Причини радіатора охолодження автомобіля

Перш ніж робити щось, вам потрібно з’ясувати, що призвело до такого результату. Це може бути зовнішнім пошкодженням внаслідок порід, або пластикові елементи радіатора можуть зламати себе внаслідок удару з невеликою аварією. Такий незначний збиток, як правило, не може бути виявлена ​​негайно, і проблеми проявляються з них з часом. Тим часом водій продовжує роботу автомобіля, поступово, втрачаючи охолоджуючу рідину з системи.

Ніж небезпечний витік антифриз з системи охолодження автомобіля

Зі зниженням рівня теплоносія ризик перегріву двигуна збільшується, у свою чергу, це може призвести до наступних проблем:

Деформація площини блоку циліндрів або голови блоку циліндрів

Зачистка головки циліндра

Зміна конфігурації системи охолодження та асоційовану систему

Всі перераховані справи призведе до дорогого ремонту.

Що робити, якщо витік радіатора охолодження

Перше правило в цьому випадку полягає у контролі рівня теплоносія. Фактично, періодичне тестування технічних рідин автомобілів до поїздки є хорошим правилом, це допоможе придушити проблему, що виникає та усунути її.

Навіть якщо потік охолодження радіатора невеликий, не варто недооцінювати шкалу поточної ситуації. З часом, що течучий радіатор збільшиться, і цей момент може бути пропущений. Результат не сподобається водій.

Тому, коли відбувається ця ситуація, необхідно мати резерв теплоносія або дистильованої води. Так, якщо втрата рідини охолодження невелика, то спочатку ви можете використовувати дистильовану воду, але слід мати на увазі, що більш дистильована вода потрапляє в систему, тим більше ми збільшимо температуру замерзання охолодження рідини. Тому, якщо вкладена зима, дистильована вода не захоплюється, а до поповнення охолоджувальної рідини.

Що робити з великим пошкодженням і витоками системи охолодження

З серйозним пошкодженням системи охолодження двигуна ремонт неминуче, операція автомобіля в цьому випадку надзвичайно небажана. І щоб не отримувати також на ремонт двигуна, ви повинні перемістити машину до технічного центру за допомогою буксирування вантажівки, в крайніх випадках, на кабелі.

Як приклеїти пластмасові системи охолодження з округом

Якщо конструкція радіатора дозволяє використовувати термостійкий герметик клей, більш відомий як холодне зварювання. У деяких випадках він прийме видалення радіатора з автомобіля.

Холодне зварювання – спеціальний двокомпонентний герметик, в якому металеві чіпси можуть бути присутніми. Такі герметики дозволяють швидко відновлювати пластикові або металеві деталі.

Перед нанесенням герметика поверхня повинна бути готовою, чистою та знежирюватися.

Підготуйте герметик для роботи шляхом змішування двох компонентів. Компоненти повинні ретельно перемішати, щоб отримати однорідну масу.

Композиція захопить через 3-5 хвилин, але до повного затвердіння буде потрібно від години до дня, залежно від складу.

Чи можна керувати алюмінієвими радіаторами і наскільки правильно

Якщо витоки радіатора утворюється на алюмінієвій частині, то ми будемо обережно. Процес складний, і ми рекомендуємо доручити своїм професіоналам, т.до. З невдалою спробою вам доведеться знову повторити його.

Це займе потужний паяльник і перед роботою его вам потрібно добре розігріти.

Стіни радіатора також повинні бути обережно теплі.

Поверхня до припою уважно.

Щоб забезпечити хорошу якість пайки, потрібно використовувати припой з великою оловом.

Цей метод вимагатиме видалення радіатора з машини, що означає при встановленні радіатора після повернення ремонту, бажано повністю замінити теплоносій.

Ліквідація витоків антифризів у системі охолодження з спеціальним герметиком

Існує ще один спосіб усунути витік радіатора, який не вимагає часткової або повної розбирання системи. Це герметик, який працює всередині системи охолодження. Наприклад, Liqui Moly. Кухлер-Dichter охолодження системи охолодження герметик. Цей інструмент ущільнює невеликі ділянки витоків у радіаторі, пористість металу на платформах пайки, тріщини волосся. Ущільнення пошкодження, які досить складні для локалізації (визначаються лише шляхом падіння рівня теплоносія). Ви можете використовувати інструмент з усіма видами добавок у системі охолодження та будь-якими антифреями. Підходить для всіх систем охолодження та опалення.

Містить водорозчинний мономер і пластикова крихка, суспендована в розчині моноетиленгліколю. Коли активовано падіння тиску та доступу кисню, реакція полімеризації та продукти полімеризації ущільнюються місцями холодильних витоків.

Перед використанням, потиснути повітряну кулю.

Додати герметик до системи охолодження зі швидкістю 250 мл. Добавки на 10 л. Охолоджувач.

Зробити робочий двигун на холостому ходу або їздити не менше 10 хвилин

Герметик може бути в системі охолодження всім терміном служби теплоносія.

Щоб уникнути великого ремонту, ви повинні регулярно перевіряти систему охолодження для предмету найменших несправностей та витоку, змінити шланги та насадки, дотримуйтесь температури антифризу під час роботи. Також не забудьте своєчасно змінювати охолоджуючу рідину, оскільки з часом вона втрачає свої властивості, що може призвести до несправностей у роботі всієї системи.

Similar Posts

| Denial of responsibility | Contacts |RSS