Підлога

Як зробити підлогу в гаражі з бетону

Table of Contents

Бетон якої марки потрібен для заливання підлоги в гаражі

Бетонна підлога в гаражі – це зручно. Просто підтримувати чистоту, шукати деталі, що впали при ремонті. Яку ж марку бетону потрібно вибрати для заливання підлоги в гаражі, щоб було комфортно, і не надто обтяжливо за ціною?

Найчастіше використовуються для подібних цілей марки. це М 150, М 200, М 300 і М 350. Чим більша цифра – тим вища якість, експлуатаційні характеристики та вища ціна. Вибір залежатиме від особливостей експлуатації, наявності опалення, планів майбутнього господаря бетонної підлоги. З таблиці видно, що зі збільшенням марки міцності збільшується водонепроникність та морозостійкість. Докладніше про характеристики марок бетону – читайте тут.

підстава

  • Вирійте котлован відповідно до площі гаража. туди засипте щебіньку на рівень 30-50 см. Використовуючи трамбування, щебінь ущільніть. Так від стяжки бетону можна відвести вологу та покращити міцність основи.
  • Визначте волосінь горизонту, або спочатку задайте кут ухилу для підлоги. Він розраховується у напрямку стічних ґрат або воріт. Оптимальний розрахунок – 1,5-2 см. На руйнів, покладіть пісок шар приблизно 10-15 см.
  • У випадку, коли база покладена на землю, перед бетонуванням він перейшов, так що тріщини не йдуть. Після цього укладайте піщану подушку. Оптимальна товщина – 50-100 см. Якщо бетоном заливається попереднє покриття, потрібно підготувати основу: залити місця, що тріснули, сумішшю з піску і цементу або полімером. Якщо частина поверхні не може бути відремонтована, вам потрібно видалити їх і заливати новий шар суміші. Використання фрезерної машини, видаліть невеликі нерівності основної висоти. Великі нерівності слід видалити шляхом підмітання.
  • Наступний етап – гідроізоляція. Найчастіше використовуються як матеріали поліетилен, гідростеклоізол і руберойд. Неважливо, який вид гідроізоляції обраний, потрібно класти полотна внахлест, забезпечуючи напуск близько 10-15 см. Місця стиків заклеюються будівельним скотчем, але можна заклеїти і полівінілхлоридною стрічкою. Матеріал повинен лежати рівно на піску, нерівності та складки не допускаються. Полотно має лежати по всій підлозі біля стін та підніматися на очікувану висоту заливки. Вологостійку плівку різати не треба, її обережно складають у кутах.
  • Теплоізоляція. Шар теплоізоляції допоможе уникнути непотрібних витрат електроенергії, що виникає через те, що більшість гаражів сезонно. Середня економія – 20% опалювальної енергії. Шар теплоізоляції монтується до заливки бетоном, укладання утеплювача щільне – стик до стику. Будівельним скотчем проклеюються шви. На вершині теплоізоляційного шару покладіть поліетиленову плівку. Тільки після цього йдуть на роботу з бетоном.
  • Підсилення бетону. Потрібно збільшити її жорсткість. Найпопулярніші матеріали для металевого каркасу – дріт, зварна сітка та дерев’яні рейки. Найчастіше використовують дорожню сітку з розміром осередків 100×100 або 150×150 мм та діаметром ребер 5 мм. Від стін потрібно відступити 30-40 мм, щоб при температурних перепадах бетон не тріскався і не відшаровувався. За допомогою фіксаторів армування встановіть посередині висоти бетону. Після цього за допомогою рівня ставте маячки та вирівнюйте їх відповідно до необхідного ухилу.

Заливка бетону

  • Підрахунок об’єму розчину. Ви повинні знати довжину, ширину та товщину бажаної основи. Усі цифри перемножують і набувають шуканого значення обсягу. Існують навіть таблиці співвідношення марки бетону та об’ємного складу розчину. Найкраще для підлоги в гаражі підійде бетон М-300.
  • Виготовлення суміші. Є готова суха суміш. Також суміш можна зробити самостійно з піску та цементу, що складніше. Якщо ви вирішили зробити розчин самі, використовуйте цемент та будівельний пісок, співвідношення. 1:4 плюс ½ частини води. При ручному змішуванні потрібно довести масу до однорідного стану і залити водою, при використанні бетономішалки спочатку залити воду, потім засипати цемент, потім пісок. Готовий сухий порошок зручніше, тому що потрібно лише додати води та розмішати його. Головне – робити все за інструкцією.
  • Заливка бетону. Робоча зона вже розмічена маячками. Це можуть бути будь-які предмети: бетонні смужки, шматки арматури, дерев’яні чурбачки. 1 ставиться в центрі, решта – по периметру стіни. Трохи над маяками наливають отриману суміш і процвітати на верхніх краях. Рівність поверхні перевіряється зворотно-поступальними рухами рейки. Якщо утворилися поглиблення – потрібно одразу їх залити сумішшю та розгладити. Краще заливати все в 1 захід, тоді основа буде максимально жорсткою. Тоді вийде міцне монолітне покриття, без тріщин та перепадів. Одному працювати незручно. розчин швидко схоплюється. Краще працювати удвох-втрьох і досить швидко. Нехай одна людина робить суміш, інші – кладуть та вирівнюють. Якщо немає спецобладнання – достатньо лопат та ведер. Але краще – мішалка, що стоїть прямо там, де відбувається заливка.

Для затвердіння бетону потрібний місяць. Через цей час його можна покрити клінкерною плиткою або пофарбувати. Деякі автовласники віддають перевагу обробці поліуретановим складом, іноді – епоксидом. У будь-якому випадку, головне – шорстка поверхня для зчеплення з гумою коліс, хоча зовні вона буде гладкою

Підстава підлоги в гаражі

Підставою підлоги в гаражі може бути будь-який ґрунт, крім тоянного, чорноземного та іншого слабкого ґрунту. Вони потребують заміни. Основа підлоги повинна бути або вирівняна, або на грунті повинен бути зроблений необхідний ухил 1-2%. Грунт основи повинен бути утрамбований.

Якщо шар, що підстилає, планується робити з бетону, а не з піску або гравію, то грунт повинен бути укріплений шаром щебеню (гравію), які потрібно втопити в грунт на 40 мм. Крім того, під конкретним базовим шаром, вам потрібно зробити гідроізоляцію, від проникнення відходів і підземних вод.

Ухил стяжки та зазори

Пристрій бетону також повинен бути завершений та з урахуванням однієї важливої ​​стану. схилу. Він має бути в межах 1,5-2%, що десь становитиме 1,5-2 см на 1 м довжини. Ухил бетонної стяжки повинен йти у напрямку до воріт або ж до стічних ґрат.

Також не забувайте про прогалини компенсації, необхідні для всіх стін та внутрішніх динаміків. стовпів, труб тощо. Це особливо важливо, якщо площа гаража не перевищує 50 м2. Зручно зазори залишати ще в момент виконання стяжки. Для цих цілей застосовуються дилатаційна стрічка, дилатаційний пластиковий профіль або смуга пінополістиролу товщиною 0,5 см.

Для збільшення міцності поверхні, а також з метою її вирівнювання виконується шліфування бетонної підлоги. В результаті поверхня набуває необхідної шорсткості і легко піддається подальшій обробці. Про шліфувальні бетонні підлоги ми скажемо в матеріалі: HTTPS: // Pol-Master.com/ustroistvo-rmnt/shlifovka-betonnogo-pola.html.

Підготовка основи

Перш за все, фундамент готується. Для цього потрібно викопати яму, видалити весь розпушений ґрунт та облаштувати невелику піщано-гравійну подушку. Для цього, нижня частина ями трав’яна і скорочується глина. Далі зверху насипається гравійний шар, товщина якого варіюється в межах від 30 до 80 см.

READ  Теплий підлогу в дерев'яному будинку без стяжки

Алюмінію гравійного шару, необхідно видалити найбільші фрагменти, залишені на поверхні, після чого поверхня ще раз трамваю і засинає з шаром піску товщиною близько 10 см.

Спорудження оглядової ями

Оглядову яму копаємо по ширині коліс, але щоб і від стін залишалося з обох боків хоча б по метру. Довжину та глибину копайте під себе, як вам буде зручно у ній. Якщо у вашій місцевості близьке залягання ґрунтових вод (менше 2,5 метра), яма точно попливе. У цьому випадку краще відмовитися від неї взагалі.

  • Розмітку прикидаємо з урахуванням товщини цегли або чим ви її викладатимете. Щоб зробити це ясно: до бажаної ширини ями, додайте з обох сторін до цегли.
  • Копаємо котлован, вирівнюючи підлогу та стінки. Тут же закладаємо канавку для вентиляційної труби. Де його відобразити, вирішити заздалегідь. Зазвичай ведуть через фундамент або стіну.
  • Робимо відсипання щебенем і піском по дну шарами в 10 см кожен з утрамбуванням.
  • Закриваємо руберойдом або плівкою, виходить ванна з гідроізоляцією.
  • Ставимо вентканал у вигляді пластикової труби від підлоги ями.

Замість цегли для яманих стін, ви можете взяти блоки. Після того, як вони можуть бути розміщені в штукатурку. Я б не порадив вам заповнити опалубку стіни. занадто довго і енергійно. Дно заливають бетоном у шар 5-7 см.

Догляд за бетоном

Після заливки бетону, якщо на вулиці не дуже жарко, можна просто зачинити двері гаража. Якщо є вікно, його треба завісити, щоб сонячні промені не потрапляли на бетон. Якщо на вулиці дуже сухо і жарко, бетон накривають поліетиленовою плівкою або вологою мішковиною.

Протягом тижня плиту треба щодня поливати. Більш зручніше зробити це в Burlap, це можливо, особливо не мучать відносно невеликими струменями, щоб вода мішковина, і вона дасть вологому бетону. Якщо ж бетонна підлога в гаражі накрита плівкою, її перед поливом знімають, потім знову розтягують. При поливу в цьому випадку необхідно забезпечити, щоб краплі невеликі необхідні сопло з великою кількістю отворів. У будь-якому випадку ступінь поливу до рівномірно вологого стану (визначається по темно-сірому кольору поверхні), але без великих калюж.

Порядок виконання робіт

Нижче наведено покрокову інструкцію, як правильно залити підлогу в гаражі.

Риття котловану

Глибина ями повинна бути 30 см відносно запланованого рівня підлоги. Після того, як ретельно копати землю. Важливо видалити весь родючий грунт з насінням рослин, які можуть знищити покриття знизу.

У помірному кліматі доцільно утеплити підлогу плитами з пінопласту, покладеними під арматурну сітку вище за гідроізоляцію. У цьому випадку котлован риють глибше ще на 10 см.

Бюджетне фарбування БЕТОННОЇ ПІДЛОГИ В ГАРАЖІ, щоб підлога не пылила.

Створення подушки

Для подушки, тільки матеріали, які можуть бути щільно згвалтовані, є: зламана цегла та подібні будівельні відходи не підходять. Найнадійніший варіант включає (знизу вгору) шар глини в якості додаткової гідроізоляції, шар річкового піску і шар дрібного щебеню або керамзиту. Пісок та щебінь укладається за кілька заходів, кожна порція утрамбовується, а пісок ще й поливається водою. Подушку закупорюють тонким шаром бетону і залишають на 2-3 дні лягти.

Гідроізоляція

Бетонні основи відсутні за допомогою розплавленої бітумної смоли і закладені на дужки бігуна. До стін по всьому периметру приклеюють кромкову стрічку так, щоб її висота перевищувала нульову позначку на кілька сантиметрів: після укладання підлоги надлишки будуть відрізані.

Підкріплення

Пруття перетином близько 8-9 мм укладаються на підставки (наприклад, цегла) внахлест з кроком 15 см і перев’язуються дротом.

Монтаж Маяков

Ідеальне вирівнювання покриття для гаража не так актуальне, як у житловому будинку, тому можна заощадити на маячковому профілі та використовувати дерев’яні бруски. Їх встановлюють з відступом 20 см від стін і далі через інтервал на 10-15 см менше за довжину правила. Маяки вирівнюють за нульовим рівнем.

Деякі джерела радять встановлювати маяки з невеликим ухилом до воріт, щоб вода, що конденсується навесні, стікала до виходу. Однак це сумнівне рішення: під час плавлення, ніч замерзає, а накопичена вода може перетворитися на лід і заблокувати ворота до ранку.

Заливка

Для приготування суміші ідеально підійде сухий бетон. vetonit S 100. Він має високу вологість та морозостійкість, а також стійкі до вібрацій, які для сексу в гаражі є важливою перевагою. Бетон укладається шарами, доки досягне рівня трохи вище маяків, і вирівнюється правилом.

зробити, підлогу, гараж, бетон

Застигання

Весь період застигання стяжку бережуть від протягів та різких перепадів температур, тому залити бетонну підлогу краще у теплу пору року. Протягом 3-7 днів залежно від температури на вулиці (чим спекотніше тим довше) стяжку поливають невеликою кількістю води та накривають поліетиленом. Через добу можна діставати маяки і закладати шви сумішшю, що утворилися. Користуватися гаражем можна через місяць після заливання.

Як зробити підлогу в гаражі з бетону

Ще на етапі проектування гаража продумують, якою там буде підлога. Іноді від залишити земляну або трав’яну асфальту. Але найчастіше його роблять бетонним. У цьому випадку підлога виходить міцною, довговічною і вологостійкою. Але всі ці параметри будуть лише у разі правильної технології заливки стяжки. У статті йдеться про те, як правильно залити підлогу в гаражі та обробити її для збільшення експлуатаційного терміну.

До підлоги гаража завжди висуваються досить високі вимоги, такі як:

  • висока міцність. На підлогу постійно виявлятимуться високі навантаження вага самого автомобіля, стелажі з запчастинами, інструментами тощо.д.;
  • несприйнятливість до хімічних препаратів. При відновленні автомобіля часто існують ситуації, пов’язані з витоком гальмівної рідини, масла або бензину;
  • вологостійкість. Влітку, після дощу, зовсім багато води тече з машини, але взимку буде багато вологи, коли сніг прилипає до порогів скелі і починає відточувати в гаражі.

Переваги та недоліки бетонної підлоги в гаражі

Основні переваги це міцність, довговічність та доступна ціна. Саме ці три фактори відіграють вирішальну роль у виборі основи підлоги в гаражі. У нього є кілька недоліків.

  • Підлога в гаражі піддається інтенсивному стирання, особливо якщо машина завозить до нього щодня. Через що відбувається стирання та утворення сірого цементного пилу, який осідає на предметах, що тривалий час перебувають у гаражі.
  • Необроблена захисним покриттям бетонна підлога має пористу структуру. Якщо пролити на нього рідину з різким запахом, вона швидко вбереться і приміщення ще довгий час не вдасться провітрити.
  • Сам процес бетонування підлоги дуже трудомісткий і тривалий. Зробити це якісно одній людині неможливо. Але всі ці недоліки можна виправити, достатньо лише знайти помічника і запастися спеціальними засобами.

Бетонна підлога своїми руками покрокове керівництво

Для кожного робочого етапу доцільно використовувати лише високоякісні матеріали та спеціальне обладнання, яке можна враховувати.

У пошуках дешевої людини може сильно страждати до силових характеристик бази, що призведе до тріщин, стирання і вимагатиме відрегулювати заздалегідь.

зробити, підлогу, гараж, бетон

Підготовчі роботи

Порада: рекомендується одразу передбачити теплоізоляційний шар підлоги. Навіть якщо гараж на сьогоднішній день не опалюється, будь-якої хвилини може виникнути така необхідність, а утеплити підлогу вже не буде можливості. Крім того, ізольована підлога не схильна до сезонних стрибків температури, і тому покриття триватиме довше.

  • Насамперед риють котлован по всій площі гаража на глибину 0,5-1 м. У нього насипають щебінь, що виконує роль дренажу, і розрівнюють. Шар повинен бути не менше 40 см.
  • Поверх йде піщана подушка з річкового або кар’єрного піску шаром 20 см. Її потрібно добре розрівняти та ущільнити. Можна скористатися водою зі шланга з розпилювачем, але краще застосувати віброплиту. Після неї піском можна ходити як по твердій поверхні, не провалюючись.
  • Пісок не слід просто ущільнюватися, але також вирівняно горизонтально з довгим правилом. При необхідності поверхні надається потрібний кут нахилу. Але треба прагнути, щоб перепад висот не перевищував 2 см по всій довжині підлоги.
  • Існує таке поняття, як капілярне піднесення води. Тобто незахищена бетонна основа може бути пошкоджена водою знизу. Тому перед заливкою треба зробити гідроізоляційний шар. Для цього використовують поліетиленову плівку, руберойд або будь-який інший рулонний матеріал з абсолютною вологостійкістю. Його укладають по всій поверхні основи з нахльостами смуг одна на одну в 15 см і з таким же припуском на стіни.
  • Гідроізоляційний матеріал укладають акуратно, він повинен лежати рівно, не утворюючи складок або вм’ятин. Відпочинок, що залишився навколо краю, повинен бути вищим, ніж висота обробки бетонної підлоги в гаражі. Так що він не заважає бетонуванню, рекомендується виправити його до стіни.
READ  Як лежати лінолеум на дерев'яній підлозі

Порада: Багато хто не дає значень потепління гаража, оскільки вони не планують зловити його. Але бувають випадки, коли ремонт автомобіля потрібно робити в холодну пору року, тоді прогріти приміщення буде дуже складно і дорого. Теплові стіни, дах і підлогу, гараж можна в будь-який час і комфортно працювати всередині. До того ж, навіть без опалення, машина взимку в утепленому гаражі не промерзає так, як на вулиці і завжди легко заводиться.

  • Поверх гідроізоляції укладають теплоізоляційний матеріал. Найдешевший пінопласт, але його можуть гризти миші. Найкраще використовувати екструдований пінополістирол, наприклад, піноплекс із системою шип/паз. Плити товщиною 2,5-5 см укладають щільно один одному, але із зазором 2 см зі стінами.

Армування та приготування розчин для стяжки

  • Навіть легковий автомобіль має велику вагу, тому бетонну підлогу треба якісно армувати. Якщо бетонна підлога виготовляється своїми руками, то краще взяти вже готову сітку з осередками. Якщо є спарювання фітинги, ви можете купити скловолокно і зв’язати його самостійно.
  • Осередки готової сітки повинні бути 10 х 10 см або 15 х 15 і діаметром дроту не менше 6 мм. Розташовувати її треба так, щоб при заливці вона розташувалася посередині бетонної товщі. Якщо він знижується нижче, база травмована, а ймовірність розтріскування відбудеться. І якщо вищий, то це може скоро ображатись і побачити. Для цього продаються спеціальні фіксуючі підпірки, замінити їх допускається цеглою або шматками бетону. Арматура повинна міцно лежати на опорах та не впасти під час заливки. Ця вимога є універсальною і висувається також при облаштуванні бетонної підлоги в приватному будинку своїми руками.
  • Для приготування бетону в кількостях, необхідних для заливання підлоги в гаражі, знадобиться бетонозмішувач. Процес простий, головне. правильно вибрати пропорцію. Для отримання суміші хорошої якості потрібно придбати цемент марки М400, а ще краще М500 і змішувати з ПГС в пропорції 1:3. Спочатку в бетонозмішувачі насипають цемент і ПГС і перемішують, поступово додають воду. Його об’єм додається індивідуально і може змінюватися з кожним коліном. Розчин перемішують протягом декількох хвилин, коли це необхідно, додаючи воду.
  • Можна зробити простіше і купити вже готову суміш, на упаковці вже вказано точну кількість води, яку потрібно додати. Це гарантує отримання якісного розчину та тривалий термін експлуатації отриманої основи. Це пов’язано не тільки з ретельно перевіреним співвідношенням компонентів, але також з додаванням пластифікаторів та фіброволок.
зробити, підлогу, гараж, бетон

Стяжка бетонної підлоги своїми руками

  • Далі встановлюють напрямні для заливання бетонної підлоги в гаражі. Для цього підійдуть рівні дерев’яні бруски або металеві прямокутні труби. Їх рекомендується розташовувати у напрямку гаражного виїзду. Для відтоку зайвої води з підлоги потрібно зробити невеликий кут нахилу приблизно в 1-2 градуси на 1 м.
  • Якщо основа підготовлена ​​правильно, має рівну поверхню та потрібну висоту, то напрямні просто укладають. Надалі їх виймають зі стяжки, а канавки, що вийшли, заповнюють розчином і вирівнюють.
  • При нерівній або надто низькій підставі, напрямні доведеться додатково виставляти. Для підняття висоти під них кладуть необхідну кількість цементного розчину і чекають, коли він повністю затвердіє. У цьому випадку напрямні вже залишаються у стяжці і не забираються при фінішному оздобленні.

Порада: на етапі закладки направляючих слід подбати і про компенсаційні зазори по периметру підлоги. Найкраще використовувати товстий 5 см, товщину 5 см, нарізаний на смужку, ширина якого дорівнює висоті стяжки.

  • Роботи з готовим бетоном проводять швидко, тому що розчин схоплюється дуже швидко. Заливку починають виробляти від одного з далеких кутів. Розчин виливають відразу на потрібну висоту (яка залежить від передбачуваних навантажень і може бути від 30 до 80 см). Для більшої міцності треба видалити всі бульбашки повітря, з підручних засобів найзручніше скористатися лопатою, яку багнетовими швидкими рухами встромляють у свіжозалитий розчин.

Вирівнювання бетонної стяжки

  • Перед тим, як вирівняти бетонну підлогу своїми руками, треба переконатися, що всі напрямні повністю закриті розчином.
  • Для вирівнювання знадобиться довге правило, яке лягатиме відразу на 2 або 3 напрямні. Це може бути звичайна дерев’яна рейка, головне щоб вона була рівна. З ним вони починаються з найвищої точки, щоб зробити прогресивні рухи до схилу.

Як зробити бетонну підлогу в гаражі

  • Нерідко, у процесі виявляються ямки, їх слід відразу заповнювати розчином і вирівнювати заново. В ідеалі, потрібно досягти абсолютної монолітності покриття без напливів. Зробити це вдасться лише виконавши всю роботу за один раз. Тут треба враховувати, що за 4-5 годин розчин схопиться і подальше вирівнювання буде неможливим. При великій площі підлоги в гаражі зручніше замовити міксер з бетоном, ніж місити розчин самостійно

Досягти максимальної міцності при затвердінні бетону

  • Зволожувати 2 рази на добу. При застиганні бетонної суміші з поверхні дуже швидко випаровується волога, що призводить до появи тріщин. Особливо швидко вода випаровуватиметься, якщо гараж ще не побудований і на підлогу світять сонячні промені, або від вітру, який буває при протягах. Достатньо вранці та ввечері зволожити поверхню стяжки водою зі шланга або лійки, щоб запобігти подальшому розтріскуванню.

Порада: не завжди можливо зволожувати підлогу так часто, у цьому випадку рекомендується скористатися спеціальними композиціями мембран. При нанесенні їх на поверхню за допомогою валика або розпилювача створюється тонке покриття, що перешкоджає інтенсивному випару вологи. Використовуйте його через пару годин після заповнення.

  • Захистити від прямих сонячних променів та вильного вітру. Коли верхній шар схопиться, всю площу рекомендується вкрити плівкою. Вона не тільки врятує бетонну підлогу від сонця та протягів, але й захистить від випадкового влучення бруду. Ви можете видалити його за тиждень.

Як відшліфувати бетонну підлогу своїми руками

Шліфують не тільки стару бетонну підлогу, а й нову стяжку. Вирівнювання поверхні дозволяє підготувати його до подальшого закінчення.

  • Шліфування точне, тому чіпси утворюються рідше на ньому. Закупівляючи додаткову силу, конкретна підлога більш економічна в експлуатації, тріщини утворюються рідше. Крім того, вологостійкість бетонної підлоги підвищується, що особливо важливо для гаража.

Порада: Якщо бетонна підлога в гаражі впала давно, і від вологи, яка потрапила в його полюси, тріснув і почав розсипати, його слід відремонтувати. В даному випадку шліфування зніме пошкоджений верхній шар, достатньо буде нанести поверх захисний склад.

  • Особливо добре піддається шліфування бетонна стяжка, у складі якої присутній дрібнофракційний щебінь. При використанні густини піску або PGS може бути занадто велика або низька. У першому випадку буде важко подрібнити, а сила зменшиться у другому.
READ  Як зробити теплий підлогу у ванній кімнаті

Усього існує два способи шліфування бетонної підлоги. мокрий та сухий. Інструменти використовуються одні й ті ж, а ось складність та вартість різниться.

  • Мокрий спосіб. Найчастіше його використовують у громадських місцях, коли до бетонної суміші додають мармурову або гранітну крихту. Це чудовий спосіб створити прекрасний мозаїчний підлогу. Але при роботі, що робить багато бруду, що ускладнює візуальний контроль за якістю поверхні.
  • Сухий спосіб. Він найбільш зручний, якщо планується шліфувати підлогу в гаражі своїми руками. При обробці утворюється багато цементного пилу, тому спеціальне шліфувальне обладнання комплектується пилососом. В цьому випадку всі можливі нерівності відразу видно.

Порада: у деяких випадках для роботи в гаражі недоцільно придбати дороге обладнання. Якщо немає можливості взяти його в оренду, можна використати звичайну болгарку з чашею з алмазного напилення. Абразивний диск повинен бути невеликим, він не відображає редуктор.

Етапи робіт з шліфування бетонної підлоги

  • Шліфування бетонної підлоги в гаражі можна починати через тиждень після його заливання. Спочатку допускається лише один прохід, протягом якого верхній шар видаляється, в якому найбільша кількість цементного молока. Прибравши його, залишаться найміцніші шари. А фінішне шліфування виконують тільки після повного дозрівання бетону через 30 днів.
  • Якщо бетонна підлога в гаражі була залита давно і на ній утворилися ділянки з елементами ерозії, потрібно шліфувати його до повного зникнення. Для цього зручно використовувати абразив для шліфування 40 одиниць.
  • Після початкового шліфування рекомендується заповнити всю область підлоги спеціальним затвердінням просочення. Уні підвищують зносостійкість бетонної підлоги, що особливо важливо для гаража. Композиція має рідку консистенцію, тому зручно залити і плювати на поверхню роликом з довгою ручкою. Пориста структура бетону поглинає її досить активно, тому вам потрібно кілька разів повторити процедуру, доки композиція не утворює плівку на поверхні. Вся підлога повинна добре просочитися, щоб не залишалося сухих зон. Його залишають застигати.
  • Наприкінці виробляють фінішне шліфування, використовуючи абразив зернистістю до 300 одиниць. Пол, що вийшов, буде гладким і міцним.
  • Найчастіше, в гаражах, підлоги не покриті оздоблюваними матеріалами, тому додатково захищають підлогу за допомогою полірування. Для цього використовується той же шліфувальний верстат, лише абразив встановлюється з 1500 до 3000 одиниць. Це досить тривала робота, зате виходить ідеально гладка, практично глянсова поверхня, що має високі вологостійкі якості.

Ремонт бетонної підлоги шліфуванням

Заливати нову стяжку у старому гаражі часто буває дуже складно. Він уже заставлений великою кількістю речей, шаф і т.д.д. Це займе занадто багато часу та сил. Тому можна зробити тільки ремонт тієї частини підлоги, яка залишається відкритою і потребує заміни.

  • Найчастіше при тривалій експлуатації важкою технікою, бетонне покриття тріскається, оголюється арматура або з’являються вибоїни.
  • По краях вибоїни роблять надрізи болгаркою на глибину 2-3 см спеціальним алмазним диском, призначеним для різання натурального каменю. Яму зачищають пеоратором, прибираючи весь старий бетон до місця різу.
  • Далі ретельно прибирають все сміття і пил, що утворився, вологою ганчіркою. Після висихання поверхню обробляють проникаючою ґрунтовкою. Потім розводять бетонний розчин. Якщо обсяг робіт невеликий, то зручно купити вже розфасовану суміш для ремонту, в яку потрібно лише додати води. Нею заповнюють підготовлену ділянку та розрівнюють шпателем.
  • Послінка композиція не захопила, довге правило відремонтувало сайт поширюється над рівнем з підлогою, щоб він не говорив і не мав поглиблення. І залишають застигати.
  • Для такої невеликої роботи вона не має сенсу використовувати спеціальну шліфувальну машину. Достатньо поміняти диск на болгарці з потрібним розміром абразиву та відшліфувати вручну.
  • його варто покрити тим же захисним матеріалом або складом, яким оброблена вся підлога в гаражі.

Порада: навіть якщо на підлозі є невелика тріщина, її важливо вчасно відремонтувати. Для цього її розширюють болгаркою із алмазним диском на ширину 8-10 см. Також очищають від бетонного пилу та ґрунтують потрібним розчином. Як ремонтну суміш треба вибирати той склад, в який входить кварцовий пісок, а не річковий. Але зі шліфуванням поспішати не варто, як правило, суміш трохи осідає в таких випадках і через деякий час доводиться додавати її за рівнем підлоги. Наприкінці роботи, шліфування та покриття захисного складу.

Як зробити бетонну підлогу з ямою в гаражі

Як фарбувати бетонну підлогу

Фарбування бетонної підлоги зроблено з однією метою збільшення операційного терміну. Хоча це також впливає на зовнішній вигляд. Бути в красивому та сучасному гаражі, власник буде приємним, і, отже, і дотримуйтесь його стану теж. Сучасні захисні фарби для бетонних поверхонь захищають їх від впливу хімічних реагентів та від механічного зносу. Найчастіше використовують поліуретанові, епоксидні та алкідні емалі та фарби.

  • Епоксидна фарба для бетонної підлоги в гаражі краща. Вона має двокомпонентний склад, тому вимагає підготовки перед нанесенням. Після висихання утворює дуже міцний тонкий шар, який має високу стійкість до агресивних складів, гідроізоляційні характеристики та високу зносостійкість.
  • Алкідні фарби хоч і йдуть готовими до застосування і не вимагають змішування, але перед фарбуванням потрібно нанести кілька шарів грунтовки. Бетонна підлога з алкідним покриттям буде вологостійкою та міцною.
  • Поліуретанова емаль створює тверду глянцеву поверхню, яку легко чистити. Він також продається у вигляді двокомпонентного складу, який змішується перед використанням. Основним недоліком вважається дуже тривалий період повного сушіння, що становить майже 2 тижні. Правда, ви можете ходити по неї через кілька днів, але не рекомендується для автомобілів.

Яку підлогу, що покриває для гаража

Матеріал, який використовують для обробки підлоги в гаражі, повинен бути вологостійким, зносостійким і не вступати в реакції з хімічними складами.

  • Якщо є бажання зробити гараж красивим і закрити сіру бетонну підлогу, то краще вибрати клінкерну або керамогранітну плитку. При покупці, необхідно звернути увагу на її поверхню, вона повинна бути грубою і не ковзанням. Це абсолютно морозостійкий матеріал, який не боїться вологи. У разі розтріскування окремих елементів їх можна замінити без складного ремонту підлогового покриття. Крім того, якщо база нерівна, вона за допомогою плиток та клей на основі цементу легко вирівняно. Недоліки включають лише високу ціну.
  • Деякі власники вважають за краще лежати лінолеум своїми руками на бетонній підлозі в гаражі. Зробити це легким і швидким навіть однією людиною. Цей матеріал, безумовно, має високі вологостійкі якості та легко миється, а сучасні комерційні види мають високу зносостійкість.
  • Але тут треба бути обережним та проконсультуватися у продавців. Справа в тому, що навіть промислові класи лінолеумів, такі як 41 або 43, при негативних температурах можуть твердніти і ламатися. Альтернативою може стати матеріал, на основі каучуку, наприклад, релін.
  • Ще особливість лінолеуму він слизький. Під час ремонту автомобіля він може ковзати, тому він рекомендується в місцях, де будуть розміщені колеса автомобіля, щоб прикріпити несучий матеріал.

Якщо старий гараж хоче повторно обладнати в приміщеннях для відпочинку, варто закласти ламінат для бетонної підлоги з власними руками. Зробити це нескладно, головне, щоб поверхня була абсолютно гладкою. Для цього найзручніше використовувати шар наливної підлоги, який не вимагає виставлення напрямних та армування.

Similar Posts

| Denial of responsibility | Contacts |RSS