Статті

Як підключити скло ближче до центрального замку

Стовп ближчий блок

У сьогоднішньому огляді ми поговоримо про універсальне вікно мосту скла, придбаного мною на eBay, і про його встановлення на автомобілі Toyota Camry SV40. Я не можу сказати, що ця особливість дуже необхідна, і я спочатку планував займатися установкою такого блоку. Але якось, в пограбуванні, все змінилося. Дивлячись під капот, я залишив машину з відкритими вікнами, щоб салон не був нагрітий, тому що він був гарячим на вулиці. Це йшло дощ, але мені здалося, що він не дуже скоро, і я хотів би закінчити. Як виявилося, я помилявся. З першими краплями я почав збирати інструмент і встановити деталі назад. До того часу, коли я зробив з нею, дощ був вже цілком пристойний. І вікна залишалися відкритими. Я вирішив закрити їх від ключа. Бачачи, що скло в дверях водія входила до руху і закрила, я якось у наївності я вирішив, що інші окуляри були закриті. Взагалі, не плативши за них належну увагу, гараж глибоко поклав клавіші та викрутки. Як ви розумієте, після того, як дощ закінчив мене чекає пригнічуючу картину. Через вікна, що залишилося відкритим для салону Flounce. Я повинен був витратити багато часу, щоб витирати все. Тому я дізнався, що ближче в Camry тільки на дверях водія і зрозумів, що вам потрібно щось зробити. Можливі варіанти були не стільки, і найбільш оптимальним було придбання блоку керування живленням.

Такі блоки – 2 види: універсальний і під конкретним автомобілем. Вони відрізняються лише в проводці та вартості: останній раз 3-4 дорожче. Отже, мій вибір впав на універсальний блок.Посилка зробила його чекати. Я наказав їй на початку серпня, і вона прийшла в середині жовтня. На жаль, для неї не було повного шляху, щоб ви могли дізнатися, де вона зникло, це неможливо. Але відомо, що в Китаї вона достатньо достатньо. Ви можете ознайомитись з цією інформацією. Але будьте те, як це може, вона безпечно досягла мене.

Пристрій поставляється в оригінальному заводському пакеті, який є картонною коробкою з кольоровим друком. На одному з бічних граней, основні характеристики пристрою, що знаходяться всередині пристрою, вказані, а також є позначка, як багато скло, вона розроблена. Всередині коробки були: насправді, сам блок необхідний для підключення дроту, шматок двосторонньої стрічки та невеликої чорно-білої інструкції. Сам блок виглядає досить мило і обережно. На одній з його боків, навіть етикетка з дати виготовлення, що лежить, щоб бути відомо, з якого моменту гарантійним періодом є відомим :). Таким чином, не може бути проблем з підключенням 🙂 половинки підключаються за допомогою двох гвинтів, тому ви можете дістатися до внутрішньої сторони блоку без будь-яких проблем. Хоча немає нічого особливо цікавого і ні: головний елемент тут є 4 реле, відповідальні за постачання імпульсу до певного дроту. Односторонні елементи. На зворотній стороні нічого, крім доріжок. Нічого кримінального як пайки і використовуваних елементів не виявлено. Якщо ви не рахуєте частину припою, прихильний до одного з реле 🙂 Найцікавіше в інструкціях – схема з’єднання. В принципі, нічого цікавого, що в коробці не було нікого, що означає, що ви можете перейти до встановлення блоку в машину.

Для інших автомобілів я не скажу, але в Camry всі необхідні дроти доступні під обрізом дверей водія. Бути чесним, тоді спочатку я думав, що мені доведеться потягнути принаймні постійного плюс, але все коштує. Отже, ми починаємо з вилучення обробки. На щастя, для цього вам просто потрібно відкрутити два гвинти і вивести кілька пластикових кліпів. Далі ми потребуємо джгут дротів, що йдуть до блоку керування вікном живлення. Цей пристрій: як можна побачити на фото, бруд на ньому дуже багато. Отже, це коштувало тут, щоб піднятися принаймні для того, щоб очистити його.

А тепер найцікавіші – дроти. 16 дротів з отриманого блоку. 8 з них “влада” і несуть відповідальність за постачання влади до себе. 8 Більше підключено до причин, що працюють з кнопок звичайного блоку до двигунів. І все б не було нічим, якщо немає ніяких проблем – двері водія. Через те, що контроль обслуговується кнопкою “Авто”, вона працює, як і всі інші. Цей двигун оснащений власними “мізками” і не контролюється через подання “плюс”. Пара потужності та декілька контрольних дротів підходить. Загалом, через це, перший раз, коли я не міг встановити ближче: (коли реле пов’язане, це було неможливо працювати, і запобіжник, розташований на постійній дроті, плюс періодично зламався.

На фото нижче: ліві товсті дроти – дроти, відповідальні за постачання потужності до вікна заднього та переднього пасажира. Немає проблем з ними – нарізані наполовину і з’єднайтеся відповідно до схеми з інструкції. Центровані тонкі – керуючі дроти вогнів водія, на правому товщинні дроти. Для того, щоб заробити ближче до дверей водія, мені довелося відкинути реле від блоку і потрапити до нього між контролером та блоком у дверях.

Повторна установка блоку була проведена в умовах, близьких до спартану: холодний, вітер, дощ. Тому фотографії колись могли це зробити, але після завершення роботи змогла зробити невелике відео, яке демонструє роботу пристрою:

Як ви можете побачити, тепер все працює, як це повинно. Окуляри їздять по черзі. Я вперше мав фронт, потім тил. Але ця сесія може бути змінена без багато, підключення дротів не так, як вони зображені в схемі.

Після закінчення монтажу і прийшов додому, я відвідав іншу ідею. Теоретично, можна було не турбувати і не скинути реле. Можна було залишити заводський урожай водійського скла, а решту три, щоб зробити роботу через упорядкований блок. У мене є товариш з тією ж машиною – навесні ми спробуємо реалізувати цю схему на своєму автомобілі, і тепер це занадто холодно зробити щось на вулиці (якщо ви подивитеся, то ви можете побачити відео, яке ми вже Майте сніговий літак) ..

Як результат, я можу сказати, що я задоволений покупкою. Блок ідеально виконує свої функції, недорогий, і це досить простий (особливо якщо немає кнопки “Авто” на стандартних вікнах). І це все ще універсальний, що означає, що він підходить для будь-якого автомобіля, оснащеного електричними вікнами. Переплачувати 20-30 для точно такого ж блоку, але я не бачу сенсу з вже розбавленою проводкою під певною позначкою 🙂

Міст ближче до себе, як це працює

Міст ближче до автомобіля є електронним блоком, який з’єднується з сигналізацією або центральним замком, а також системою управління скла.

І на автомобільній електростанції вона встановлюється між контрольними клавішами та електричним двигуном, що збільшує скло. Таким чином, можна застосувати цей пристрій лише на автомобілях, які мають систему управління.

Всі модулі працюють за одним принципом: оскільки він включений у систему між клавішами та електричним двигуном, напруга, яка передається від клавіш до двигуна у будь-якому випадку проходить через блок. Але з звичайним закриттям у процесі модуль не бере участі.

Як тільки власник автомобіля з панелі керування системою безпеки або центральний замок включає їх, модуль керування передає сигнал до пристрою, і він сильно володіє електромотором, який піднімає скло.

Автомобільні вікна ближче, принцип роботи, установка

Зараз багато розробників у сфері автомобільних аксесуарів спрямовані на збільшення комфорту операції автомобілів.

Один з цих аксесуарів, який все частіше стає популярним, – це пристрій для автоматичного підйому скляних вікон, коли машина встановлена ​​на тривогу, це ті ж односторонній модуль закриття дверей.

У людей такі пристрої отримали назву ближніх окулярів.

Корисність використання ближніх є очевидним, власник автомобіля, перш ніж виконувати до останньої сигналізації, не потрібно перевіряти, чи є вікна закриті, оскільки ці пристрої будуть автоматично закривати їх.

Спочатку, чим ближче окулярів були обладнані лише преміальними автомобілями, і лише у верхній конфігурації.

З часом багато водіїв оцінили користь цього пристрою, що призвело до появи універсальних ближніх, які можуть бути встановлені майже на будь-якому автомобілі.

Крім того, деякі власники автомобілів, які знайомі з радіоелектронікою, почали збирати домашні пристрої, які дуже добре виконують свою функцію.

Скло ближче. який спосіб це працює

Міст ближче до автомобіля є електронним блоком, який з’єднується з сигналізацією або центральним замком, а також системою управління скла.

І на автомобільній електростанції вона встановлюється між контрольними клавішами та електричним двигуном, що збільшує скло. Таким чином, можна застосувати цей пристрій лише на автомобілях, які мають систему управління.

Всі модулі працюють за одним принципом: оскільки він включений у систему між клавішами та електричним двигуном, напруга, яка передається від клавіш до двигуна у будь-якому випадку проходить через блок. Але з звичайним закриттям у процесі модуль не бере участі.

Як тільки власник автомобіля з панелі керування системою безпеки або центральний замок включає їх, модуль керування передає сигнал до пристрою, і він сильно володіє електромотором, який піднімає скло.

Конкуренти для відбору ближчого

Ринок автомобільних аксесуарів не страждає від відсутності модулів закриття скла.В основному вони виробляються фірмами, що займаються виробництвом систем безпеки для автомобілів.

Найбільш популярними виробниками ближніх – шериф, Pandora B Tiger, хоча і інші виробники.

Виберіть автомобіль closers car не так складно. Спочатку потрібно прийняти рішення щодо закриття якої кількість окулярів слід відповісти на цей модуль.

Все це потрібно зробити, оскільки пристрої, що виробляють закриття двох окулярів, а також чотири.

Отже, при виборі слід враховувати, чи є системи керування склом на задніх дверях.

Далі потрібно вирішити, які функції повинні мати модуль.

Відповідно до цього критерію, вони поділяються на:

Прості пристрої здатні лише закрити скло при виготовленні автомобіля. Але багатофункціональний може запам’ятати положення окулярів до закриття та після видалення автомобіля від тривоги, щоб повернути їх до такої ж позиції.

Вони також можуть повернути скло до початкового положення, якщо він закриває його, вибухнуть у перешкоду.

Деякі модулі можуть мати інші функції, які можна включити та вимкнути, взагалі, налаштувати роботу чим ближче на свій розсуд.

Але вартість багатофункціональних модулів набагато більша, ніж проста, незважаючи на те, що багато його можливостей не можуть бути корисними, але це буде досить важко підключити.

Чим більше функцій та кількість дверей, з якими буде працювати модуль, тим складніше він буде включений в систему живлення автомобіля.

READ  Гараж на гвинтових пальцях роблять це самостійно

Далі коротко розгляньте, як підключити простий модуль, який діє на двох дверях.

Такий ближче без проблем можна встановити і.

З інструментів вам буде потрібно трохи:

Спочатку потрібно вирішити на місці установки пристрою.

Якщо автомобіль має лише одну систему керування склом, встановлена ​​на дверцяті водія, але також несе відповідальність за відкриття скла на двері пасажира, то це буде краще встановити модуль всередині цієї двері.

Якщо окремі та організовані системи розташовані на двох дверях або клавіші керування розташовані на центральній консолі або тунелі, то оптимальний буде встановлений під інформаційною панеллю.

Встановлення та підключення.

Після вибору місця встановлення ви можете запустити та підключити.

Модуль повинен бути витягнутий з бортової мережі автомобіля, тому “плюс” дріт повинен бути поставлений до нього, а також “мас”.

Тоді вам потрібно ідентифікувати дроти, які передають напругу від контрольних клавіш до електродвигунів.

Відповідно до схеми, прикріпленої до ближче, виконані дроти проводів з модуля в блок живлення.

Для кожної двері їхні виходи надаються в модулі, і вони відрізняються за фарбуванням проводів.

Виявляється, дріт, який виходить з ключа до електродвигуна в зручному для з’єднання та модульних дротів, підключений до кожного з кінців дроту.

Таким чином, модуль підключений до системи управління скла.

Важливо правильно вибрати дроти, тому що з клавіш до електричного віку є два – коли напруга застосовується до одного з них, скло піднімається, а при поданні до другого – зниження.

Якщо модуль помилково підключений до зниження дроту, то при встановленні автомобіля для захисту, Windows автоматично відкриється.

Далі потрібно підключити дріт до більш тісного, який передаватиме імпульс з модуля системи безпеки. І необхідний імпульс, який буде передаватися до модуля протягом декількох секунд після встановлення автомобіля.

Різні системи використовують позитивні або негативні імпульси. Тому перед підключенням ви повинні з’ясувати, що імпульс надсилає систему, встановлену на авто.

Сезони універсальні, тому вони мають доступ до позитивних та негативних імпульсів, головне – не плутати.

Після підключення всієї проводки, перш ніж видалити всі дроти, краще перевірити ефективність конверсії.

Якщо все працює нормально, він залишається лише якісно, ​​щоб намалювати всі живці проводів, а потім вийняти їх з поля зору.

Підключення ближче до 4 дверей здійснюється тим же принципом, лише вкладиші в стандартній проводці буде більше.

Як підключити скло ближче до тривоги

У цій статті Auto Electrician Alexey Molotov відповідає на питання про те, як підключити скло ближче до сигналізації?.

Автомобільні окуляри ближче набирають все більш популярність щодня. Для нормальної роботи пристрою, підключення Windows ближче до сигналізації виконується так, що при виконанні автомобіля до сигналу, не залишайте відкриті вікна.

Більшість сучасних автомобілів вже доступні за допомогою встановлених ближніх, такий пристрій є невеликим автоматизованим механізмом, який закриває вікна під час налаштування для режиму безпеки.

Є два типи таких ближніх на автомобільному ринку: простий пристрій та пристрій з широким діапазоном функцій. Звичайний простий ближче виконує лише підйом скла, коли автомобіль встановлюється в режимі безпеки, його функція завершується на цій операції.

Підключення Windows ближче до простого типу сигналізація може бути виконана самостійно, найголовніше – дотримуватися інструкцій схеми місцезнаходження контакту. На відміну від простих ближників, багатофункціональні пристрої можуть виконувати дуже широкий спектр робіт:

  • Відкриття або закриття скло – це лише один дотик. Крім того, робота також можлива в стандартній схемі, коли кнопка зберігається, доки скло не закінчиться;
  • Існує можливість проводити контроль пару окулярів в одному напрямку, або в протилежному;
  • Коли автомобіль знаходиться в режимі захисту, всі кнопки залози заблоковані. У цьому випадку відкриття всередині виключається;
  • У такому пристрої встановлюється спеціальна функція, яка виконує зупинку підйому, у разі перешкоди для руху скла. Також можна відключити цей варіант;
  • Можливо після видалення автомобіля з захистом, поверніть скло до початкового положення, в якому це було до вирішення сигналізації.

Схема реалізації

Схеми та реалізація ближніх та виконання на ринку повністю, але всі вони працюють відповідно до одного принципу – дублювання регулярної кнопки, щоб закрити їх внутрішнє реле, яке включається та відключається мостом міст.

Ближе доступні універсальні, контролювати зважування або плюс. У Toyota Glasses Management Plus.

Відповідно, згідно з бажаним варіантом у більш тісній схемі, вам потрібно підключити дроти живлення або перемикати перемичку наближаче, у інструкціях з установки, цей елемент детально описаний.

«Fucking Pelvis. “

Всім привіт! Мене звуть Майкл, тепер я розповім історію того, як мені вдалося обміняти дванадцять на Camry 2010. Все почалося з того, що я дико дратує поломки Дванадцятьох, здавалося нічим серйозним, але на дрібницях, проклятий, так сильно, що дійсно почав заражати. Ідея, що настав час змінити машину на іноземній машині, народився тут. Вибір впав на казку про Camry десятих.

Так, морально, тоді я дозрів, але я не міг повністю витягнути. Я відразу ж скажу, що я проти кредитів і візьмемо машину, тим більше не нова, за кредитом це нерозумно. У мене є зарплата 24k на місяць, щоб ви могли використовувати 600-700 тисяч для мене майже нереально. Почав шукати різні способи заробляти гроші в Інтернеті. Ви не можете уявити, скільки розлучення є, що я просто не намагався: і ставки за спортом, і мережевий маркетинг, і навіть вулкан казино, в якому він успішно втратив близько 10 тисяч ((єдиний напрямок, в якому це здавалося мені, можна заробити цю торговельну валюту на складі, це називається форекс. Але коли я почав ублюдку, я зрозумів, що для мене абсолютно важко. Продовжував копати далі і наткнутися на двійкові варіанти. Сутність того ж, що на форекс, але набагато легше зрозуміти. Почав читати форуми, вивчати стратегії трейдера. Я спробував на демо-рахунку, потім розпочав реальний рахунок. Чесно кажучи, щоб почати заробляти це не відразу, коли я зрозумів всю механіку варіантів, я злив близько 3000, але, як виявилося, це був дорогоцінний досвід. Зараз заробляйте 5-7 тисяч. рублів на день. Автомобіль зумів купити через півроку, але, як для мене це хороший результат, і це не в машині, я змінив своє життя, моя робота, природно, вийшла, там було більше вільного часу на себе і сім’ї. Ви будете сміятися, але я працюю безпосередньо по телефону)) Якщо ви хочете змінити своє життя, як я, це те, що я раджу вам робити зараз: 1. Реєстрація на сайті 2. Повторіть на демо-рахунку (це безкоштовно). 3. Як тільки щось потрапляє на демо-рахунок, поповнюйте реальний рахунок і вперед, до реальних грошей! Також порадите вам завантажити програму по телефону, це набагато зручніше з телефону. Завантажити тут.

Підключення модуля керування Windows для ВАЗ 2110

  • Модуль керування Windows Falconwr-250 – 2шт.
  • Сигнальний кабель 0,22×2 у подвійній ізоляції – 22м.Р. (з запасом)
  • Кабель живлення (наприклад, PV-3) 1.5×1 (з резервом) – 22м.Р.
  • Кабель живлення (наприклад, PV-3) 4×1 – 2 м.Р.
  • 0,5×1 кабель для макета підсвітки кнопок – 22 м.Р.
  • 5-контактний реле з підкладкою – 1 шт.
  • Трубка термоусадочна 3 мм.і 5 мм. Діаметр
  • Паяльник, каніфоль, припой
  • Вільна субота в гаражі

Для того, щоб не витрачати час у гаражі, я плавав за допомогою проводки заздалегідь вдома. Бояться бути помилкою, дроти приймаються з досить великою маржею, хоча в кінці кінців залишки були не такі великі.

Ось зібрана “коса” проводів:
Оскільки я розмістив модулі за центральною консоллю (під ЕКЮ), то я не збільшив масові дроти, і скручені разом, я загнав наконечника та загвинчується до кронштейна. Там я також витратив додаткову масу 6 кВ.мм. безпосередньо з акумулятора:

Ось схема для підключення модуля керування Windows (блок кнопки у дверях водія – з 105-ї Волги, пасажирських кнопок – Каліновський) Всі зв’язки кнопок та їх база абсолютно ідентичні регулярним з’єднанням кнопки ВАЗ 2110

Нижче я даю фотографії самого процесу установки. Якщо щось забув sfotkat – вибачте, це боляче процес. Так, я майже забув, коли збирав коси, я підписав всі кінці дротів за допомогою гелевої ручки і загорнуто канцтово-скотч. Інакше ви розумієте, що і де це буде просто неможливо. На одному з фотографій нижче цей момент зафіксований:

Підключення модуля керування Windows для сигналізації

Приклад підключення Falconwr-250 для Starline A61 сигналізація: Ви повинні підключити лише 2 дроти з 16-контактним роз’ємом:

  • Чорно-червоний (контакт 12) “Негативний двигун-блокування” Зв’язок з сірими дротами модулів “-” Замок;
  • Жовтий білий (контакт 15) “Негативний випуск. Канал “Зв’язок з жовтими модулями дроту” – “Розблокувати.

В результаті, чорно-червоний дріт керує гальмом на охорону, а жовто-білий забезпечить функцію “вентиляції” віддалено дистанційно з клавіатурою, коли захист увімкнено. На Starline A61 вам не потрібно перепрограмувати функцію додаткового каналу, за замовчуванням все встановлено, як це повинно (імпульс 0.7 секунд). Але модулі повинні бути налаштовані відповідно до інструкцій для Falcon: перемичка встановлює ступінь відкриття скла при проведенні. Я встановлюю мінімум (Lintel видалено).

І навіть якщо виведення блокування DVS на тривозі залучається до блокування двигуна, необхідно розкрити дроти модулів від блокування дротів від реле блокування діодом. Це детально описано та з схемою в посібнику до модулів.

Приклад модуля керування вікном Falconwr-250

За те, що я люблю російську автомобільну промисловість – за те, що в наших автомобілях величезний простір для творчості! Нещодавно придбав ВАЗ 2114 і почав ..

Сьогодні я хочу розповісти вам про ближче окулярів. Звичайно, можна було піти і купити готовий модуль на 400, і навіть дешевше … Але це не про нас! Крім того, я хотів здійснити автоматичне повне відкриття та повне закриття за допомогою стандартного вікна вікна. Алгоритм роботи: ми хочемо повністю відкрити (закрити) вікно – коротко натисніть кнопку відкриття (закриття). Якщо вам потрібно встановити скло в середньому положенні – утримуйте кнопку, скляна водіння, відпустіть – зупиняється. Ну, природно, ми підключаємо весь цей бізнес до сигналу. Покласти на охорону – і радійте.

На рисунку 1 показана діаграма стандартного з’єднання електричних вікон передніх дверей ВАЗ 2114.

Натискання кнопки відкриття вікна, контакти 2 та 7 закриті та подаються на 12 В до двигуна Windows. У цьому випадку контакти 1 та 6 кнопок залишаються закритими та підключили двигун вікон до маси автомобіля. Скло відкривається. Натискання кнопки закриття вікна, контакти 1 і 2 закриті та подаються на 12 В до двигуна Windows. У цьому випадку контакти 3 та 7 кнопок залишаються закритими та підключили двигун Windows до маси автомобіля. Скло закривається.

На рисунку 2 показана діаграма підключення більш тісних модулів без підключення до тривожної сигналізації. На кожній двері ваш модуль.

Тепер, коли ви натискаєте кнопку відкриття, вікно 12В подаються на більш близький модуль, і залежно від тривалості кнопки, що тримає кнопку, більш близький модуль дає 12 В до двигуна Windows під час натискання та утримуйте кнопку або Щоб повністю відкрити вікно. Якщо вам потрібно повністю відкрити вікно, потрібно короткий клік (12V тривалість імпульсу на вході модуля до 0,2 секунди) кнопку відкриття. Коли ви натискаєте та утримуєте кнопку, вікно було запущено майже у звичайному режимі – вікно відкриється, поки натискається кнопка. ”Майже” Оскільки рух склянки починається з затримки 0,2 секунди після натискання кнопки. Аналогічним чином, при закритті вікна. Коли скляна рухається у повному режимі відкриття або закриття, короткий друк на зворотному напрямку буде зупинитися. Коли екстремальні позиції, що досягають руху скла, можливе лише в протилежному напрямку.

READ  Як оновити чавуну ванну вдома

На рисунку 3 показана діаграма підключення більш тісних модулів та узгодженого модуля з анти-крадіжкою. Модуль відповідного покладу в двері водія.

На рисунку 4 показана концепція конвеєрного модуля.

Опис роботи. Основний пристрій – мікроконтроллер Attiny13. PCI2 та PCI3 порти працюють у режимі переривання для будь-якої зміни логічного рівня на них. Контроль за кінцевою позицією скла визначається енергетичною водою інженерної передачі реле K3. Реле контактів підключені до виходу зовнішнього контролера переривання. Вихід INT0 буде витягнути до 5 внутрішнього порту резистора. У будь-якому випадку, рух скла обмежений часом 4,3 секунди (якщо на вашому автоматичному збільшуванні перевищує 4,3 секунди, то виправте прошивку). Щоб усунути ефект відпуску потоку, зовнішнє переривання вимкнено протягом деякого часу 0,65 секунд після запуску двигуна.

Будівництво та деталі. Схема модуля зібрана на односторонній друкованій платі, розміщеній у пластиковому корпусі. Фото 1, 2 і 3.

Фото 3.

Fuuma Attiny13 контролера за умовчанням. Резистори, конденсатори – будь-яка. Транзистори – будь-який до поточного від 100 мА. Стабінці, діоди – будь-яка низька потужність. Реле на 12 В, 10а мінімум. Ви можете використовувати автомобільний п’яти контакт. Корпус – будь-який. Дошка виконується під тілом G-1015. Герсон – будь-який. Для CAM-2 та вікон мого обмотка автомобіля реле вийшло 3,5 поворотів. Кількість поворотів вибирається під час налаштування. Обмотка виконана з мідного емальованого дроту 0,6 … 0,8 мм.

Налаштування. Після того, як збірка необхідно перевірити якість пайки, перевірте напругу живлення контролера, спалахувати контролер. Далі потрібно налаштувати поточний поріг реле. Ми підключаємо все до автомобіля, ми переконаємося, що скло рухається, коли натискаються кнопки. Якщо не переїжджаючи в іншу сторону, то ми змінюємо двигун двигуна. Використання вольтметра вимірювання напруги на двигун двигуна. Після натискання кнопки скло почне підніматися (спуститися), вольтметр покаже напругу. Коли досягнуто остаточне положення, напруга повинна негайно зникнути. Якщо це не зникає, то поточне реле не працює. Ви повинні додати котушку до котушки та повторити процедуру. Може вимкнути, що реле буде мати фальшиві відповіді (головним чином, коли підбирає скло). Тоді необхідно видалити котушку з реле та знову перевірити продуктивність Windows. Після всіх налаштувань ”Запустити систему” і переконайтеся, що.

Хто не має тривоги, не може читати далі 🙂

Сигнальний модуль.

Опис роботи. Звуковий модуль, звичайно, гучний назва для пристрою 3-деталей … На Фіг.5 показана схема модуля координаційного модуля.

Модуль переговорів – це реле, яке перемикає його контакти протягом деякого часу до 0,2 секунди під час налаштування автомобіля. Існує два способи підключення модуля: – Якщо ви використовуєте позитивний сигнал при налаштуванні (при озброєнні, 12В з’являється на виході сигналізації), то вихідний 2 з відповідного модуля підключений до автомобільної маси та виведенням 1 до позитивного сигналу тривоги. Ви можете використовувати вихід сигналу на електроенергію (якщо немає центрального блокування), на якому 12V з’являється під час озброєння, вихід на реле додаткових замків і т.D. – Якщо ви використовуєте негативний сигнал під час озброєння (при озброєнні, вихід сигналізації ”приваблює” За масою, вихід з ОК), висновок 1 модуля кон’югації підключений до 12V, а вихід 2 до негативного випуску тривоги. Це, як правило, виводить на реле додаткових замків. Сигнал може бути тимчасовим – існує деякий час після розміщення захисту та присутніх у часі.

Будівництво та деталі. Схема модуля зібрана на односторонній друкованій платі, розміщеній у пластиковому корпусі. Фото 4 і 5. Фото 5.

Налаштування. Після зборки ви повинні перевірити спрацьовування більш тісних модулів з модуля кон’югації з сигналізацією. При необхідності підібрати конденсатор.

Скажіть мені, до якого незначний контрольний сигнал підключений до зовнішнього шосе, який додає. Канал для налаштування?

Відповіді 8

Щоб запустити ближче, ви можете використовувати “” імпульс на закриття дроту CZZ, що йде до дверей двигуна.

Якщо наближається вхід запалювання. В іншому випадку, з простим закриттям (з кнопки або функції закриття при переміщенні) скло буде піднято. Краще до дроту двигуна двигуна, чорний і червоний. Або гнучкий озброєння події каналу, кілька секунд буде достатньо.

В іншому випадку, з простим закриттям (з кнопки або функції закриття при переміщенні) скло буде піднято.

Так, з будь-яким закриттям склянки TZZ буде їздити. Деякі, необхідно, запитуючи, що вони будуть затиснути навіть при закритті регулярного ключа CZ, не використовуючи сигналізацію. Це варіант. Можливо, цей параметр просто підходить для темистандарту. А може й ні.

Зроблено відповідно до другого варіанту, зібрані на діоди. Залишається лише вирішити, який незначний дріт сигналу з’єднуватися, т.до. Відповідно до інструкцій незрозуміло, як ви можете налаштувати час підйомників.

Наприклад, Starline A91 був встановлений на попередній машині без проблем, на синій дріт, і інструкції були добре пофарбовані, які саме це дріт, який можна керувати Windows.

Підключення контролю підйомників планується до мінус дроту, а викиди запалювання вже є постійним плюсом.

Якщо використовується додатковий ближче, і передбачається, що він виконується на програмному забезпеченні сигналізації “-“, ви можете використовувати гнучкий логічний канал (якщо не використовується для відкриття тулуба), або. або просто програму імпульс 1 секунда. При озброєнні, т.до. Щоб почати ближче, досить стартовий пульс.

Зроблено відповідно до другого варіанту, зібрані на діоди

Як я зрозумів зовнішній додатковий ближче до використання, ви не будете? Хочуть імітувати натискання клавіш Windows? Якщо є режим підйому “auto”, то існує також достатній пульс до клавіш, якщо немає автоматичного режиму, то у тривалості програмування встановіть це значення, для якого ви закриєте всі вікна.

Зовнішній ближче вирішив не поставити, але він буде мігрануватися, щоб натиснути клавіші, припаяні до контактів на дошці. Автоматичний режим лише на вікнах водія. Канал вже використовується для розблокування стовбура.

Доп. Канал керує жовто-червоним дротом?

Доп. Канал не знайшов в інструкціях, чи ні

І як ви можете захистити вікна в моєму випадку, від передчасної смерті)? Виявляється, навіть якщо окуляри закриті, кнопки все одно будуть натискати в заданий час, щоб спробувати закрити.

І як ви можете захистити вікна в моєму випадку, від передчасної смерті)?

Якщо ключі всі автоматично, то ви не турбуєтеся про автомобільну самому машину, буде піклуватися про вимикання двигунів, коли зупинка досягається.

Але якщо такого напису немає, то тільки підбирайте час, щоб захопити його просто для підйому. Але це проблематично (в теплій, в морозі, з свіжим акумулятором, з старим або хворим іншим).

Тому на таких автомобілях краще використовувати спеціальні ближче блоки з вбудованими поточними датчиками.

Скло ближче. Основи установки

Чим ближче окулярів потрібно, щоб закрити скло, коли сигнал отримує для закриття, наприклад, від автосигналізації або звичайного центрального блокування.

Окуляри, коли автоматичний вимикач спрацьовує, як правило, близькі послідовно. Чим ближче повинен розуміти, що скло закрито (аналізує, наприклад, шум або поточний струм. двигун) також повинен розуміти відсутність навантаження та обмеження часу (t.Н. Режим кабельної скелі).

Є ближче, хто також може відкрити скло та визначити перешкоду (як рідний ближче до Camry), є тісні з пам’яттю та T.D., Все залежить від вкладеного алгоритму в мізки ближчого. Блоки ближніх доступні для контролю двох або чотирьох окулярів.

Для того, щоб створити сам міст, вам потрібні руки, які знають, як зберігати паяльник, потрібно знати, як використовувати висновок або (і), що вказує цифри на екрані тестера, що таке “плюс” і “маса “Точність та бажання і час.

Розглянемо регулярний ближче, який може тільки підняти скло (два-чотири – незалежно). Тобто, сигнал подавав закриття – перше скло піднімалося, потім другий, потім третій і т.D.

Спочатку потрібно розуміти принцип закриття вікон із стандартних кнопок управління:

Підвищення-зниження вікна керує двигуном постійного струму, обертання якого залежить від полярності напруги. У звичайному положенні, коли кнопки керування не монтуються, двигун з’єднаний обома кінцем до землі, відповідно, це є.

Якщо ви натискаєте кнопку “Закрити”, то плюс потрапить один від контактного контакту (на другому контакті моторної маси), відповідно, двигун почне обертатися (ну, скажімо за годинниковою стрілкою).

Якщо ви натиснете кнопку “OUT”, плюс потрапляє в інший контакт двигуна, обертання буде в іншому напрямку, відповідно, вікно почне рухатися вниз. Ну, якщо ви натискаєте обидві кнопки одночасно, на обох моторних контактах з’явиться 12 вольт, різниця напруги не буде, а двигун залишиться.

Всі інші вікна керуються тим же макаром. Схема живиться через запобіжник через контакт Ig2 блокування запалювання (друга позиція ключа в замку).

Тепер розглянемо сам видалення та спосіб встановлення та вбудовування його в кадрову схему. Схеми та впровадження ближніх та виконання на ринку є повними, але всі вони працюють за одним принципом – дублювання регулярної кнопки “Закрити” з вашим внутрішнім реле, який включається та відключається мостом міст.

Будери виробляються універсальним, управляти “масою” або “плюс”. У Toyota Glasses Management Plus.

Відповідно, згідно з бажаним варіантом у більш тісній схемі, вам потрібно підключити дроти живлення або перемикати перемичку наближаче, у інструкціях з установки, цей елемент детально описаний.

Всі часто чули слово грубоутворення – це групова використання автомобілів https: // shaxaring.RU / Місто / Carsharing-Москва /. І цей проект є платформою, де приватна особа або навіть невелика прокат автомобілів може взяти будь-яку особу прокат автомобілів. Це чудова версія для великого міста як Москва.

Вам потрібно визначити місце встановлення більш тісного випадку. Як правило, ближче встановлюється в дверцяті водія праворуч за стандартним блоком блоку керування включенням.

Щоб визначити місце, необхідне для видалення кнопки кнопок і побачити всередині, визначивши вільне місце всередині.

Необхідно визначити та зателефонувати (якщо не під рукою) потрібні точки з’єднання в проводах, підключених до блоку кнопок. Детальніше:

Необхідно визначити дроти контролю, на якому з’являється плюс, а скляний рух. Ці дроти великого поперечного перерізу, необхідно скоротити та припою проводів відповідно до наближеної схеми, що постачається. (Щоб закрутити взагалі присутні, тому що течії є дуже великі).

Якщо в машині є чотири вікна, то вам потрібно вирізати чотири дроти та припою вісім проводів від більш.

Вам потрібно знайти дроту дроту. Оскільки ближче повинен працювати за відсутності ключа в блоці запалювання, то вам потрібно знайти товстий плюс дріт, на якому плюс 12 вольт доступний за відсутності ключа в блоці запалювання.

У кнопці кнопок є контроль центрального замка, де цей плюс повинен бути підійшов. Якщо це не – тоді вам потрібно подивитися на терміналах закриття дверей дверей.

Потрібно визначити спосіб управління мотоциклкою. Наприклад, якщо є автомобільна сигналізація, то він має випуск. Канал, на якому з’являється сигнал під час озброєння.

READ  Чи можна використовувати терасну дошку у лазні

Тобто, покладіть на сигнал – вікна закрито. Обличчя тут – потрібно витягнути окремий дріт від вивісок до дверей через гофрування у дверях до ближчого блоку. Існує також можливість підключення до центрального блокування.

Для цього необхідно визначити дріт у роз’ємі блоку кнопок, який підключений до маси, якщо ви натискаєте кнопку закриття дверей. До цього, і вам потрібно підключити керуючий дріт. За допомогою цієї схеми вікно буде закрито навіть від стандартної сигналізації.

Тепер про контрольні дроти ближче окулярів у найближчих, як правило, є два входи для керування закриттям Windows.

Перші тригери, якщо це пов’язано з масою, а другою, якщо це плюс. У більшості випадків використовується перший варіант.

Також наближаючись, можуть бути додаткові дроти для заборони роботи авто вимикача, або, наприклад, виведення висновку, на якому з’являється під час роботи автоматичних вимикачів.

Якщо встановлено регулярні окуляри водія, встановлення та встановлення більш тісного дещо надаються шляхом встановлення більш тісного блоку (або, скоріше, контролю). Звучить голосно, але це реалізується однією маленькою білизною.

Монтаж ближчого скла. Пошук рішень у присутності захисту від закріплення та автоматичного режиму для закриття

Це вже давно є бажанням встановити вікно ближче, для мене необхідний аксесуар. Випадки, що залишили вікна, були аджар, але рідко. Зі ближче було б набагато зручніше, тому я знову вирішив розширити електричний автомобіль.

Пошук записів для встановлення інтенсивної інформації не давав. Я почав вивчати схеми для підключення ближніх і схеми вікон автомобіля, в принципі, все просте. Виберіть ближче до встановлення EZM RWC702M, замовлений на сайті Shtat-DZR.Ро.

Незалежна установка ближчого скла

Цей пристрій сподобався той факт, що він має вхід блокування роботи, коли ввімкнення запалювання, і це необхідно, якщо вам потрібно підключити пристрій до центрального замка, щоб не витягнути дроти в кабіні. Отже, за відсутності цього запису, якщо ви блокуєте CZ від салону, коли автомобіль почав – чим ближче буде працювати і закриває вікна, якщо вони були відкриті, і нам не потрібно. Популярні доглядачі, мангуста та CENMAX Пендора, позбавлені такого входу, ви, безсумнівно, можете встановити додаткове реле, але що є надлишковим дроном.

Перше, що я перевірив пристрій для виконання, так би мовити, у лабораторії – це працює. Після розібраного і вивчив, що там всередині, а не марно, мені дуже не сподобалося, що плата не була лакованою. З вогнів і конденсату з часом може не заважати, що плата була встановлена. Я до сих пір не задовольняв поперечний переріз проводів на каналах керування та харчування, вони становлять 0,75 мм2, коли 2 мм2 дроти використовуються в авто. Купив дроти з поперечним перерізом 1,5 мм2 і замінити, будь-яким кращим.

Вибір зручного часу, встановіть встановити. Розібрали дверну картку водія і зробили з’єднання відповідно до схеми. Від більш тісного роз’єму видаляються зайняті дроти та тригер “-“, вони не потрібні в моїй опції установки.

Після підключення він почав перевіряти продуктивність. Знизили обидва окуляри, натисніть на закриття та пасажирські вікна, вже добре). Як тільки з’явилася склянка пасажирських дверей, то настав ближче, і все не піднімалося на двері водія (. Почав перевіряти зв’язок, все вірно. Потім він звучав проводку автомобіля і знайшла цікаву функцію – вікна в дверях водія, виявляється, контролюється мінусом, тоді як у пасажирі – плюс. На діаграмі це позначено, але заплутавшись, я негайно не зрозумів.

Маленька думка, знайшла здатність розділити тип контролю на каналах. Пристрій готується виробником для підключення до Windows з позитивним типом керування (який необхідний у більшості випадків), але його можна легко переробляти під негативним типом керування перемичкою шляхопроводу на дошці, яка написана інструкції. Я підключив перемичку в мінус по-своєму і розрізав доріжку від плюс до другого каналу. На першому і є плюс управління.

Повний натхнення з виконаної роботи, тим ближче було пов’язано і почав тестування. Окуляри опущені, автомобіль закритий, пасажирський роза III … Хрено там провів ніч, водій стаціонарний. Знову для схем і тестер, знайшли іншу проблему – t.до. Енергетичне вікно в дверях водія “Smart”, захист щипця, він потребує їжі для рожевого дроту для активації. І їжа на цьому дроті зникає через 30 секунд. Після вимкнення запалювання або відразу, якщо ви відкриваєте двері. Тут було б корисно вийти зайняту, з’являється мінус після 0,8PS. Після активації модуля і зникає після 0,8PS. Після закінчення останнього скла. Підключіть його через реле, і ви можете перемикати плюс.

Т.до. Не було реле в присутності, я вирішив почати біг, поки на рожевій дріт не зник. Для цього автомобіль дрімав через відкрите вікно, закрив CH, пасажирське скло рожевий III … водіння пішов, але моя радість була швидкоплинною. Склянка дверей водія зросла на п’ять сантиметрів і замерзла, що для @ #% ^. Моя обурення не була межею, я намагався ще три рази, поки я не мав розуміння того, що вся ця петрушка від захисту щипа не дала б ближче. Щоб вимкнути електродвигун, тісніші монітори пульсації в ланцюзі живлення, а ці “мізки” брижі не проходять на кнопку. Khrough розуміє, як там управляється, може бути, кнопка, як правило, переміщує “низький рівень”, і ніщо на його проводах не вказує.

І тільки зараз я зрозумів, що для нормальної роботи наближається, вся ця електроніка повинна обійтись і підключити безпосередньо перед двигуном, інакше. Подивився, скільки я отримую, якщо я зламаю механізм – близько 6 тонн.Г., виживання. Оскільки я не хотів відступити, потрібно закінчити, я піднявся, щоб розібрати двигун. Це виявилося досить просто розібравшись, п’ять гвинтів з кінця, і він у моїх руках навіть не повинен видалити механізм. Головне, коли демонтаж не втрачає муфту валу двигуна.

Вийняв і вивчав плату. Після попереків стало зрозуміло, що перед двигуном контроль виконується абсолютно, а також від сторони пасажира – плюс. Мені не потрібно нічого винайти з ближче. Мінус з кнопок контролюються “мізками”, і вони вже переживають плюс. Розрахував контакт і доріжку, на якій з’являється плюс, коли підняв скло, і врізався безпосередньо до плати.

Вибрав місце на корпусі, щоб не запобігти дошці, і зробив два отвори. Через них пропустив дроти і витягнув момент кришталевого клею. Я встановив зчеплення на валу і зібрав двигун.

Приніс ближче до початкового стану, видаляючи перемичку і відновлюючи шлях вирізання. Я з’єднав все і випробував. Я не маю сумнівів у успіху, і правильно, все працює, обидва скляні піднімаються.

Підключення ближче окулярів: – Контроль першого каналу (сторона пасажира) товстого апельсинового дроту; – керування другого каналу (сторона водія), що обертає доріжки на дошці; – постійне плюс (через запобіжник) – перший Контакт на підключенні вікону живлення, товстий червоний дріт; – маса – на роз’єм; – заборона входу – на плюс запалювання, жовтий дріт з помаранчевою стрічкою, що переходить до блоку керування дзеркалом; – введення активації – на сірому дроті контроль.

Блок встановлений у верхній правий кут дверей, там він не заважатиме картки.

Також додатково вирішено вставити обертання перемикача кормовий дріт так, щоб більш ближче можна вимкнути на зиму. Взимку це не потрібно, а струм у режимі очікування становить близько 4 мА. Перемикач, розміщений у ручці дверей, не заважає і не псує зовнішній вигляд.

Якщо не було захисту уколу, то встановлення буде простим. Якщо у вас є лише автоматичний режим, установка настільки ж проста, згідно з схемою, лише наближається, щоб трохи контролювати мінус на другому каналі. Через наявність захисту від щипці, мені довелося тонкер, але все-таки я виграв це, і, нарешті, мої неприємності були завершені з ближче. Задоволені шановно. Тепер сам скло не закривається, якщо він був відкритий, як люк, вони закриються, зручні).

Монтаж китайського центрального замку та ближчого скла

Провів три дні і близько двох тисяч, але це було варто на мій погляд!

Для реалізації задуманого я купив центральний замок з відкинутою ключем тут

Крім того, деякі з проводів, двох активаторів, невелика кнопка, пара RelySheys і прокладки до них і терміналів

Спочатку я вибрав місце, де буде стояти центральний блокувальний блок, я вирішив організувати його праворуч під бік, спрямований прямо на блок керування, оскільки ліворуч і так сильно

Далі він залишається розтягнути дроти від активаторів до CH та з’єднати з плюсом дроти з обома активаторами з сірим дротом, так і мінусом з сірим / чорним дротом. Якщо замок працює неправильно, то просто змініть дроти в деяких місцях. Мінус на сірому, а також плюси на сірому / чорному. Далі витягніть червону дріт до плюс. Я взяв плюс від блоку запобіжників під капотом. Чорний дріт чіплятися до тіла. Зелена дріт розтягується, де буде розміщений більш близький блок. Зелений дріт – керуючий мінус на ближче. І синій – керуючий мінус на відкритті стовбура. Тамана його розслабляючись на відкритті стовбура.В результаті ми залишили жовтий і жовтий / чорний випадок, а також помаранчевий і помаранчевий / чорний. Я довго намагався з’ясувати, що це було для проводів, для яких вони, але ніколи не зрозуміли. В результаті, в Інтернеті з’явилася інформація, що жовті дроти потрібно гачка на апельсині на тілі. І все заробило!

Переконавшись, що все працює, як я зібрав салон і почав розібратися знову. Але в іншому місці. Блок ближнього я вирішив знайти в торпеди для нещодавно встановленої кишені. Оскільки це звідси, щоб витягнути дроти до засувних кнопок і легко отримати, якщо раптом.Плюс також взяв з того ж дроту, який поширюється на CH. Це червона дріт з запобіжником на ближче. Чорний дріт. Є також два контрольні дроти. Єна має керуючий плюс коричневий-чорний і контрольований мінус коричневий. Оскільки керуючий мінус йде від CH, він також підключив його з мінусом коричневого коричневого ближче.Далі, нам потрібно вирізати дріт, який виходить з кнопки на ESP до підніжжя вікон. Я був коричневим. До одного кінця відрізаного дроту, ми чіпляємо сіру дріт від ближче, до іншого сірого / білого. На іншу кнопку ми робимо те ж саме, але ми підключаємо жовті та жовті / білі мостові дроти.

Усе. Чим ближче роботи та блокування дверей піднімають окуляри.Однак я хочу мати можливість залишити вікна іноді відкритим, тому плюс на більш ближче я розмитись кнопкою через реле

[Spoiler title = “Джерела:”]https: // autotopik.Ru / gadjet / 862-dovodchiki-stekol-avtomobilya.Html
https: // мрія-авто.Com.Ua / a246200-dovodchiki-stekol-avtomobilya.Html
https: // Signalizaciya-avto.Ru / ustanovka / kak-podklyuchit-dovodchik-stekol-k-signalizatsii
https: // automotocity.Com / Avtovaz / Kak-podkljuchit-dovodchik-stekol-k-centralnomu.Html
https: // kalina-2.Ru / otechestvennie-avto / podkljuchenie-dovodchika-stekol-k-centralnomu
https: // Авто-ідея.RU / Remont / Інструкція-так-шемой-подключенія-сигналізація-К /
https: // www.Диск2.Ru / л / 506563699687817866 /
https: // www.Диск2.Ru / л / 556253653803992658 / [/ Спойлер]

Similar Posts

| Denial of responsibility | Contacts |RSS