Статті

Чи можна застосувати епоксидну грунт на іржу

Боротьба. Моя думка. Грунти, герметики та підготовка до фарбування

Грунтовка – це композиція, нанесена першим шаром на поверхні, приготованої для кольору, щоб створити надійну зчеплення верхнього (руйнуються) шарів покриття з пофарбованою поверхнею та вирівнюванням його абсорбуючого поглинання. З фарбування композицій праймера відрізняються меншими пігментами.

Крім того, праймери також можуть виконувати інші функції: захистити метал від корозії, перекриваються пори та інших дефектів поверхні, а також забезпечити адгезивну адгезію в системах антикорозійного захисту металу.

Почнемо, їх можна розділити на 2 групи:

Огорожі, як правило, передаються нам спадщиною зі словами, що є прохолодною річчю, і наскільки ризикує брат/кум/свит/сусіда, потягнувши його через проходження рослини)))))

Або куплений на ринку, розлитий у пластикових пляшках з безалкогольних напоїв. Як правило, з тією ж історією, що і ті, що були передані спадщиною)))

Або куплені в Hozmagas і будівельних магазинах.

Я називаю їх недоторканим, тому що вони універсальні. Вони також можуть малювати та металеві та дерев’яні паркан)), але машина не варто))

Так, вони дійсно круто, що тримаються як зуби! Але! Ви можете тільки спробувати їх, якщо у вас є досвід, і ви можете намалювати олово і чекати сушіння, щоб визначити якість цього грунту.

Велика половина матеріалу, яка приносить людей зі словами “паху я маю свою власну” я віддаю його назад, бо вони є лише парканами для фарбування!

Але навіть хороші ґрунтові ґрунти я застосовують лише на дні, всередині, приховані порожнини. І тільки тоді, коли бюджет досить мізерний.Як вони будуть поводитися після застосування фарб – хс ..

Зазвичай вони йдуть двокомпонентні. Комплект складається з двох банок, які перешкоджають певній пропорції (залежно від того, який грунт. Ми вивчаємо інструкції або візуально претендуємо на це на основі обсягу банків.) Пропорції можуть бути від 5: 1 до 1: 1. Інші ще не зустрічалися … Але кислотні ґрунти є однокомпонентними.

Нормальні ґрунти, у свою чергу, можна розділити на:

1) антикорозійна (кислотна) – служить для застосування першого шару. Застосовується дуже тонкий шар, не більше 30 мкм! Треба заблокувати!2) епоксид – відмінний зшитий! Але також бажано заблокувати їх.3) заповнені – служать для заповнення пор, рису з бутерброда та інших нерівностей поверхні. На них ви вже можете сміливо фарбувати!

У більшості випадків, після боротьби з іржам для вирівнювання, поверхня доведеться використовувати splot.Багато копій розбиті у спорах про те, як застосувати його. На голі метал або земля.

У нашому випадку все очевидна. Ремонт поверхні, після іржі та/або зварювання. Вона повинна бути першою!

За матеріалами, кожен вибирає себе. Це залежить від товщини вашого гаманець і регіону проживання. Часто багато людей пишуть, що вперше чути про тих виробників, з яких я консультую матеріали застосовувати.

Останнім часом я захаращується щільно на ґрунтах на новолі, за допоміжними матеріалами та матеріалами для антикорт на додаток.

Для цих фірм є прохолодна комбінація ціна/якість/доступність.

Відверті розчарування в них я не мав. Так, і у нас немає підробок!

Тому я скажу, які матеріали я використовую провідні приклади для цих фірм.

Почнемо в порядку.Почнемо з-ще раз, ми зігріємо поверхню, подумаємо його стисненим повітрям.Потім поверхня. Це робиться для покращення адгезії.

Адгезія (з лат. Adhasio – прилипання) – здатність до фарбування та лакове покриття до твердої охолодженої поверхні. Адгезія обумовлена ​​фізичною та хімічною взаємодією активних груп зв’язування з активними центрами на поверхні підкладки. З низькою адгезією LKM на поверхню, фарбова плівка буде легко пілінг, тобто покриття буде короткочасним, з низькими захисними та механічними властивостями. Величезне значення для збільшення адгезії LKM до підкладки відіграє правильну підготовку поверхні для фарбування.

Дуже цікавий спосіб підготовки металу зустрівся в BZ VMG1961

Так, і в інших темах є багато цікавого!

Для цих цілей ми використовуємо наждачний папір. Застосовувати до її ризиків на металі. Грунт для них буде краще утримуватися.Imho оптимальний варіант – 240th. Якщо ви використовуєте більшу, то ризики будуть занадто глибокими, вони будуть важко заповнити та отримувати гладку поверхню.Якщо це менше, адгезія буде нижчою!

Якщо ми використовуємо нові деталі, вони також повинні готуватися. І більш ретельно, т.до. Якість їх металу залишається бажати кращого!

Зазвичай вони йдуть у чорний доставка грунту. Це грунт слід розглянути! голий метал. Як зсередини, так і зовні.

“Якщо” чорний “транспортний грунт катафораує, і про це є відповідна наклейка – це не потрібно категорично скидати. Під ним, як правило, шар оталлового цинку. Він може або розмотувати, і заблокувати епоксидне – або використовувати спеціальні клейові ґрунти для гладких поверхонь.

На пристойних деталях, етикетка склеєна з зазначенням того, що частина грунтується катафором грунту. Якщо це не те, що ви робите тест. Ганчіркою з розчинником сечі для фарби – покладіть його на елемент і почекайте 15-30 хвилин. Якщо розчинник не вплинув на землю – то це право, катафораузний. Якщо грунт пошкоджений розчинником – він повинен бути зруйнований. Цей тест також називається “Розчинник-тест” … “

Перед нанесенням грунту на змочену поверхню необхідно знежирювати!

Це, звичайно, може бути зроблено звичайним розчинником, але в майбутньому перед фарбуванням ми будемо використовувати спеціальну оцінювач (антисилікону).У будь-якому випадку купити банк. Тому краще купити його заздалегідь і використовувати на всіх етапах.Я в основному купую такий

Тоді ми чекаємо повної погодноїдії розчаровку і приступити до грунтуючи кислотним.

Всі ґрунти, які я використовую – двокомпонентний!

Як я вже писав вище, він застосовується дуже тонкий шар! Не стояти правильно. Тому лише paintopult, щітка не є варіантом.

Враховуючи товщину матового шару неможливо!

Кислота, а також наповнювач грунту “пористий”, вони передають вологу! Вони повинні бути перекриті.

“Епоксидний грунт не може бути нанесений до кислоти. Оскільки фосфатна плівка утворюється на поверхні кислотного грунту після сушіння, з якою немає адгезії епоксидного.Тому: кислий грунт наноситься на метал, повне сушіння – матчу (якщо вони наноситься на пензлі, а шар виявився жиром, якщо шар тонкий, то вам не потрібно!) – акриловий або поліуретан – повна сушка, матч і лише тоді епоксидні грунти.Якщо акриловий грунт після сушіння знаходиться, як оксамит – тоді це шлюб. Він варений.”

Тому зачекайте, поки він не буде сухий і не перекриває його епоксидним грунтом.

Epoxycide awesome thing! Він дуже важко. Я не буду пропустити кислоту нікого!

Його головний плюс негайно мінус. Його поверхня “скло” для досягнення хорошої адгезії, необхідна для улу! Але Matua ми вб’ємо на кореневі його переваги. Тому мінімум 2-3 шарів грунтується. Експозиція між шарами не менше 15 хвилин. Але довго не тягнуть, т.до. Через 12 годин він повністю твердий! (це на 20 градусів, і в гарячій погоді це набагато швидше!)

Застосування кількох шарів, ми будемо надійно захищати поверхню від проникнення вологи, а коли відлучення не матиме пошкодження. Тим самим ми не будемо сподобатися свої захисні властивості.

Для Матова, виробник радить наступну градацію наждачного паперу: “На сухому”, механічному P360 P500 “на сухому”, вручну R400 R500 все ще “на вологих”, але нам не потрібно!

READ  Скільки квадратів у пачку кріплення 50 мм

Далі після того, як матрицю ми роздуємо поверхню, знежирюватися і носити герметик.Герметик обов’язково застосовувати замість зварювальних та скруптованих фабричних швів і з’єднувальних панелей тіла.Я також пропускаю арки рясно. Отже, картська практично не залишається, тому немає місця для затримання бруду))))

Так у берегах більшого обсягу, для застосування щітки

Відмінності в статтях (620-630) обумовлені різною упаковкою.

Але більша частина все, що мені сподобалося, магістр між трот у складі додав до додавання алюмінієвого порошку.

Через менший обсяг, він дорожче, ніж його співвітчизник. Але працюючи з ним!

Коли я зробив свій автомобіль, то у мене був безкоштовний глазурний герметик.Використовував його. Річ – це приголомшлива, але ось ціна)))) Гарний скляний клей-герметик коштує в 3 рази дорожче, ніж шов.

І ще є така прохолодна річ, як gravitex герметичний додаток u 210

Якщо ви працюєте під низьким тиском і тримаєте сопло, близьке до поверхні, дуже приємно спати, як оригінальний герметик!

І якщо тиск і відстань більше, він лежить з маленькою леді, як рідний гравітекс!

Герметики повинні давати час добре висохнути! І тільки тоді перевантаження з епоксидним. Якщо це не висихає, то грунт висихає!

Перед грунтом, природно очищення і знежирення.

Епоксидний грунт на герметик також застосовується у 2-3 шарах. З невеликим проміжним сушінням. Як з перевантаженням кислих.

Але! Для епоксидного епоксиду ми заблокували герметик, який не підходить!Тому ми використовуємо скотч Brait Z60.

Матове їх епоксид не так просто! Потрібно ловити момент, коли грунт вже достатньо і не розтягується, але ще не працював.

Наступний шар на поверхні тіла застосовується наземний наповнювач, наприклад

На дні і в арках ви можете обійтися без нього. Але це не буде гірше з ним)))

Про матеріали для антикорт-розмови у наступній частині!

Ps_1 ніякого живопису не буде довгим і упертим з вашою іржею, повністю видалити транспортну грунт і т.Р. Вони просто затиснуті і застрягли з звичайним праймером. Виходить все досить швидко. Максимум за 2 роки. Це найкраще. Після особливо обдарованих червонувань за шість місяців!

Якщо ви не хочете чути відповідь від нього “і що ви хотіли, машина не нова, і навіть іржавий”, потім позбутися від іржа!

Господь Майярий, не хотів нікого образити. Але ви знаєте себе, що серед вас за 10 людей припадає на 9 Мудаков, який буде тільки ганьбити вашу професію! І решта 10% честі і похвали. Але це добре, якщо вони 10% (((

Ps_2 для очищення я використовую компресор. Будь-хто, навіть дуже дорогий компресор трохи пряного масла та вологи. Навіть якщо конденсат вологи буде регулярно об’єднано. Вона буде утворена в шлангах, коли проходять через них підігрітий повітряний компресор. Той факт, що при фарбуванні необхідно використовувати масляний сепаратор всіх знає. Але це необхідно навіть при дутті! Я раджу вам придбати таку дитину, яка додається до найбільш пістолета.

Це близько 10 баксів, а користь це величезна!

PS_3 Маленька рада з притулку. Не використовуйте цілий банк негайно. Краще кидати 2/3 у пластиковій пляшці розчинника або навіть від звичайної води. З ним і полегшити його легше, і він обертається легше. І ліворуч 1/3 нехай буде чекати свого годин, коли живопис. Стоячи в кутку він буде продовжувати краще і буде гарантовано чистою.

PS_4 Візьміть грунти різних кольорів!Acosel – цегла-редепоксид – світло-сірий, щоб ви добре побачите, ви заблокували попередній шар або ні!Колір заповнення вибирається на основі кольорів фарби.

PS_4 ґрунт, за винятком епоксидного, не захищає. Не може їздити на грунтовій машині! Вся неприємність від дороги (сажа, сонячна, масла) падають на це з дороги. Особливо під дощем. Тому, перш ніж фарбувати це, буде потрібно буде видалити та застосовувати на новому. Інакше, або скоро вийдемо скоро!

Типи праймерів, які можна застосувати для іржі

На даний момент ви можете знайти декілька типів антикорозійних праймерів.

  • Первинні, трансформуючі оксиди та кування тонкої плівки.
  • 2 в 1 – виконує дві функції – первинне грунт і наповнювач, створюючи субстрат з хорошою адгезією під LKM (лакофарбовими матеріалами).
  • 3 в 1 – первинний і вторинний грунт плюс покриття покриття (емаль).

Емаль 3 в 1 – хороший варіант, якщо вам потрібно швидко виконати роботу. При використанні він зникає потреба у виборі вторинного праймера і LKM. Достатньо застосовувати 3 шари такої емалі, і це буде виконувати кілька функцій. Використовуючи грунту-емаль 3 у 1, слід враховувати, що відсутність поетапної обробки зменшує довжину антикорозійного захисту металу до 5 років. б

Порада

Комбінована обробка з застосуванням первинного грунту та грунтового наповнювача з дотриманням технології захищатиме оброблену поверхню до 20 років, тому перевага краще дати саме метод боротьби з корозії.

Праймери іржі можуть бути однокомпонентними та двокомпонентними. Двокомпонентний повинен бути змішаний безпосередньо перед використанням, вводячи отверджувач до основної композиції.

Епоксидний праймер відноситься до класу фарбних покриттів двокомпонентного складу, призначеного для захисту металевих покриттів від корозії. Вони виробляються в металевих банках різних потужностей або у вигляді аерозолю. Останній тип речовини відрізняється від щоденного сорту лише за методом застосування.

Епоксидне грунт: властивості, переваги, недоліки

Епоксидний праймер для металу для автомобілів, насправді, є багатофункціональною речовиною, але основною функцією є захист поверхні від корозії та поліпшення адгезії.

Крім того, речовина такого типу часто використовується як термопластичний ізолятор. Такі якості забезпечуються через склад – спеціальні хімікати та епоксидні смоли. Автомобільний епоксидний праймер має як переваги, так і недоліки. З позитивних якостей ви можете вибрати наступне:

  • Стійкість до зовнішнього механічного пошкодження;
  • не дає води;
  • Забезпечує відмінну адгезію;
  • пластикові та довговічні;
  • тепловий;
  • міцний;
  • Шари падають рівномірно і швидко сухою;
  • Екологія – незважаючи на те, що величезна кількість хімічних елементів включає величезну кількість хімічних елементів, речовина не представляє небезпеки для здоров’я та здоров’я людини. Але дотримуйтесь запобіжних заходів при роботі з речовиною ще слідує.

Найнадійніші способи боротьби з іржам

Є негативні сторони:

  • Епоксидна основа буде сухою довгий час – при температурі близько 20 градусів, це займе щонайменше 12 годин при повній сушіння;
  • Неможливо використовувати високотемпературні сушіння – як бульбашки та тріщини утворюються на поверхні, що зробить подальше високоякісну картину неможливим.

Тому використовуйте епоксидну грунт для металу, лише якщо є час на складі.

Класифікація

Різновиди такої речовини існують досить багато – кожен виробник виробляє кілька підвидів. Загалом, епоксидний металевий грунт ділиться на два типи:

  • Однокомпонентний – склад такого праймера не включає отверджувач, який додає один, але суттєвий мінус – занадто довгий сушіння;
  • Дво- або багатокомпонентні – високоякісні тверднечі включені до складу, тому процес сушіння набагато швидше – близько 12 годин. Крім того, відмінне співвідношення ціни і якості.

Грунтовка в металевих банках і у формі аерозолю.

Обсяг використання

Живопис з епоксидним грунтом користується не тільки при роботі з транспортним засобом – цей тип речовини може бути використаний для покриття та інших загальних, але тільки металевих предметів.

Важливий! Не будьте плутаниним праймером для бетонної роботи з тим, що використовується для металообробки. Це зовсім інше у складі коштів, і результат роботи може бути непередбачуваним, а не в позитивному сенсі цього слова.

Загалом, “епоксид” може бути використана у наступних випадках:

  • На вершині “голодного” металу – це може бути як сталь, так і алюміній;
  • над змішаною поверхнею – з шпаклівкою;
  • як остаточний ізоляційний шар;
  • як засіб, що покращує стабільність поверхні до механічного пошкодження;
  • Застосування на склопластикових деталях, але тільки як перший шар.

У будь-якому випадку, перш ніж почати обробку поверхні, потрібно ретельно прочитати інструкції та переконатися, що цей тип праймера підходить для поверхні типу або іншого.

READ  Погані гамбургери спалюють у газовій печі

Поверхня для епоксидного грунту

Перед здійсненням обробки необхідно правильно підготувати поверхню – так епоксидний грунт для автомобілів падає набагато краще. Алгоритм роботи приблизно наступний:

  • Очищення тіла від старої LCP та іржі з піскоструминним пристроєм або шліфуванням;
  • При необхідності виконуйте механічний багатство;
  • знежирювати поверхню
  • обробляти поверхню антикорозійними засобами;
  • Дефекти повинні загострити;
  • Після висихання шпаклівка поверхня зарізана.

Важливо – при роботі з речовиною необхідно дотримуватися заходів безпеки. Використання грунту суворо відповідно до інструкцій, передбачених виробником. Неможливо сформувати освіту в приміщеннях проектів та пилу.

Особливості застосування аерозолю

Епоксидний грунт у формі аерозолю використовується як антикорозійний покриття, він повинен використовуватися на таких поверхнях:

Застосовувати також як основу для різних емалей.

Важливий! За допомогою цього типу епоксидного грунту несумісні наступні типи емалей:

Використовуйте грунт у такому потенціал, краще усунути невеликі дефекти. Поверхня повинна бути приготована відповідно до описаного вище алгоритму. Подальший алгоритм роботи полягає в наступному:

  • Абонент повинен добре потиснути;
  • Розпилення слід проводити під кутом 90 градусів;
  • Диспенсер циліндрів повинен бути на відстані 20-30 см від обробленої поверхні;
  • Нанесіть речовину необхідну в 2-3 шарах з часовим інтервалом 25-30 хвилин;
  • Розпилювач праймер повинен гладко, не затримуючи в одному місці.

Важливий! Використовуйте захисне обладнання під час експлуатації (респіратор, рукавички).

Грунтовка для автомобіля

Таким чином, поверхня була оброблена правильно та ефективно, то тип грунту повинен бути правильно обраний. Є багато з них на ринку, ми визначимо попит:

  • акрил – використовується не тільки для металу, але й для пластику, дерева. Ідеально витримує краплі температури, вологи та інших негативних факторів впливу;
  • Антикорозійний – не тільки захищає поверхню від корозії, але також покращує ручку фарби з поверхнею;
  • Підтвердження – використання для усунення різних видів дефектів, також характеризується високими показниками адгезії;
  • Кислота для металу – “CORROSIVE” Тонкий шар металу для поліпшення фарби з поверхнею.

Праймер епоксидного типу корисний для використання, оскільки він поєднує в собі кілька функцій.

Як праймецьу тіло авто

Якщо це повинно працювати з невеликими дефектами, може. Грунт у металевому банку повинен спочатку бути змішаним з розчинником і, при необхідності, з отверджувачем. Останнє необхідне, якщо використовується однокомпонентний тип засобів.

Сутність необхідно ретельно перемішувати до однорідного стану. Затверджувач повинен бути доданий на етапах – залежно від кількості застосовних шарів.

Необхідно суворо розмножувати композицію, як написано в інструкціях. Нанесіть речовину, що потребує ролика або щітки, ви можете використовувати Paintopult. Щітка або ролик, грунт застосовується з урахуванням таких правил:

  • Перший шар повністю тонкий;
  • Через 15 хвилин ви можете застосувати другий, а через ще 15 хвилин третій шар. Без зв’язування з тимчасовим інтервалом – застосувати новий шар, коли попередній стане матовим;
  • Застосовувати речовину необхідну плавно, але, не тривалий час у одному місці;
  • Не допускайте гострих переходів і пробілів.

За допомогою живопису необхідно виконати праймеру наступним чином:

  • Перший шар повинен бути тонким і гладким, тому відстань від поверхні до розпилювача повинна бути 20-30 см;
  • так що речовина рівномірно розподілена над поверхнею, рух повинен бути хрестом.

За допомогою цієї технології застосування речовини можуть бути схильні та інші невеликі дефекти, які легко видаляються перед фарбуванням шліфуванням. У кімнаті, де здійснюється поверхня поверхні, не повинно бути пилу, чернетки та бруд. Краще, якщо освітлення – це святкові спектри, помірна яскравість.

Якщо це повинно бути утворені не всі автомобілі, але лише окремі частини, “непрацююча” область повинна бути закрита за допомогою плівки та малярської стрічки. Зігніть окуляри та фари також закриті.

Важливий! Не забувайте про засоби індивідуального захисту під час роботи!

Епоксидні ґрунти різних брендів

Безумовно відповість на питання: “Епоксидний грунт, що краще?”- заборонено. Продукти такого роду на ринку досить багато, виділіть найвідоміші марки:

Придбати інструмент кращого в сертифікованих точках продажу, щоб не отримувати недорогі товари.

Епоксидний тип праймера не був марно став одним з найпопулярніших продуктів у автомобільній промисловості, оскільки це багатофункціональний засіб для захисту тіла. Залежно від безпеки безпеки та послідовності роботи, щоб обробляти тіло автомобіля самостійно.

Первинні ґрунти

Ортофосфорна кислота (конвертер іржі) використовується як каталізатор хімічної реакції для цих грунтів. Ось чому такі ґрунти також називаються кислотними або кислотними, а також реактивними (оскільки вони входять до хімічної реакції з поверхнею).

Цей тип грунту застосовується до першого шару на чистому металі, щоб захистити від корозії. Також дозволяється використовувати на іржі, що залишилася після очищення в тріщинах і порах.

Не дозволяється застосовувати грунт на шпаклівку.

Грунт забезпечує відмінну адгезію та антикорозійний захист, але в обов’язковому порядку необхідно перекривати двокомпонентну акрилову грунт.

Фарба безпосередньо до кислотного грунту неприйнятна!

Епоксидний праймер

Епокси-смола на основі землі. Має щільну структуру і утворюючи плівку, ідеально захищає метал з атмосферного повітря та вологи, тим самим не дозволяючи розвиватися іржа. Епоксидний грунт може бути нанесений на голий метал, старий LCP і шпаклівка.

Крім того, епоксидні грунту виконує роль ізолятора нерівномірною резецированной поверхні від агресивних розчинників, включених в фарбу і лаки, а також забезпечує хорошу адгезію як з відремонтованої поверхні і фарби.

Незважаючи на безперечні переваги, епоксидні ґрунти мають недоліки через їх підвищену силу. Навіщо ставитися до цих грунтів складніше, ніж звичайні акрилові наповнювачі.

Адгезія металева адгезія грунту (грунтовка)

Первинна адгезія грунту часто має антикорозійні властивості. 1K Технологія Первинна адгезія Грунту 2K Ґрунтового наповнювача є традиційним і рекомендується класичними автомобільними шкірами. Але у випадку місцевого ремонту, живопис дозволяється безпосередньо до 1k грунтовка низького ЛОС. При роботі з голим металом, використання первинного грунту є дуже важливим, він забезпечує тверду рукоятку як з поверхнею металу, так і наступних наносимських шарів LCP.

Зони його використання ділянок голі металу, місця, найбільш сприйнятливі корозії.

Наносять один тонкий шар і не полірований.

Адгезія грунту для пластику (грунтовка)

Така земля, як правило, є готовим матеріалом прозорого кольору з малими добавками частинок срібла (для керування застосуванням). Товщина шару дуже мала до 5 мікрон. В основному такі ґрунти є універсальними та застосовними, якщо не всі, то більшість видів пластмас, знайдених у шоу з ремонту автомобілів.

Використання цього ґрунту під час ремонту бамперів, дзеркал, спойлерів та інших пластикових деталей автомобіля. Грунт для пластику забезпечує адгезію між пластиковими та наступними покриттями.

Як грунтовка

Процес грунту не складний, а також для використання стандартних грунтів:

  • База ретельно очищається і походить від всіх забруднюючих речовин;
  • Поверхню обробляють знежиренням агентами або звичайними розчинниками;
  • шар грунту. Якщо вам потрібно обробляти невелику поверхню, всі роботи можна зробити з щіткою. Для обробки всього тіла краще використовувати обприскувач. Не потрібно робити товстий шар, рясно затоплює тіло. 1 тонкий шар – буде надійним захистом;
  • Протягом 2 годин відбудуться хімічні реакції та утворення захисної поверхні на металевому корпусі;
  • Застосовується стандартна грунт (акрил).

Примітка. Для застосування гладкого шару покриття використовуйте пульверизатор, додаток для пензля може бути нерівномірним з утворенням різних товщин та пропусків.

В іншому випадку покриття буде нерівномірно і може висихати. На огляд епоксидного грунту в банку. Грунтовка для автомобілів представлена ​​цілим асортиментом товарів, з якими можна намалювати шар на шар не тільки тіло, але й бічні частини автомобіля, тим самим збільшуючи захисні та антикорозійні властивості поверхні.

Зверніть увагу! Епоксидний грунтовка для автомобілів значно відрізняється від інших композицій, наприклад, епоксидний праймер у бетоні, має абсолютно різні експлуатаційні показники, і не можна використовувати для малювання автомобілів. Кілька типів композицій виділяються, за допомогою яких автомобіль грунтується: грунтовка – краще застосувати принаймні три шари; Епоксидне грунт – через його щільність можна використовувати як одиничний продукт; Герметичні композиції – мають найвищий ступінь захисту.

READ  Як чистити воду вдома

Застосування за допомогою технології “мокрий мокрий”

Сутність живопису авто “Мокрий мокрий” полягає в тому, що для застосування наступних шарів не вимагає сушіння попереднього. Його програма дозволяє майстра прискорити процес живопису.

Шліфування грунтовка дуже мала і дає змогу розтягуватися дуже добре. Це зручно з точки зору того, що це не повинно перекривати автономну грунт, оскільки епоксидні ґрунти можуть бути пофарбовані.

Підготовка частини у цьому випадку відбудеться за допомогою абразивного P320.

Після шліфування ми роздуємо деталі та готуємо двокомпонентну епоксидну грунт. Вам потрібно додати отверджувач до основного компонента в пропорціях 4: 1 та приблизно 5-10% розріджувача. Далі ми уважно перемішуємо, щоб отримати однорідну масу. Після знежирення деталі видаляються. Ми використовуємо один єдиний вологий шар і очікуємо 20 хвилин. Фарбування на епоксидному ґрунті на машину виробляється лише через 20 хвилин на двадцять градусів.

Після того, як ви можете побачити, як грунт розтягнувся і став матовим.

Якщо картина в процесі живопису зіткнулася, ви можете видалити його, злегка субліп.

Ми продовжуємо застосовувати основне покриття 2,5 шарів.

Як ми бачимо, після нанесення покриття на деталі не існує жодного контуру.

Автомобільний епоксидний праймер у цій версії дозволяє працювати над пропульсними, не боячись, що вийде контур.

У готовій версії ви можете спостерігати, що немає ніякого гало, а лак не дав усадку.

Як антикорозійний грунт?

Через наявність перетворювачів іржі в такому матеріалі, окислювальний продукт, який є іржі, реагує з грунтором, утворюючи сполуки, які не схильні до окислення. Ось чому грунтовка з іржі наноситься на сиру поверхню металу. Конверторні оксиди створюють захисну плівку на поверхні обробки матеріалу.

Лікування шліфування з іржі легко витрачати навіть у недоступних місцях, правильно вибираючи інструмент для його застосування. Земляна емаль на іржі має спеціальну композицію, тому його використання для захисту металевих поверхонь дуже ефективно. Цей матеріал містить у складі металевої землі, металевої емалі та перетворювача іржі. Спочатку іржа видаляється до чистого металу.

Експеримент: Чи можна бити іржу.

Багато хто пише, що іржа видаляють легко і просто. Але пізніше або вони не хочуть завантажувати велику фотографію або не писати про результати перегляду за рік або два. Ви можете спробувати провести експеримент з видаленням іржі за технологією. Т.E видалити іржа без зменшення товщини металу з грубим лікуванням іржавого місця з шліфувальником, і вважати його достатньо м’яких кіл і щіток. У той же час розгляньте тільки іржі, а не турбувати металевий шар. Давайте знімемо фото, з якого кожен є територіальним. Павло абсолютно іржавий і корозія. Давайте спробуємо (для експерименту), він все ще чистий і правильно оброблений. Як обробляти однозначне рішення ніде не написано. Ви можете, після очищення, використовуйте Rabling Acid Loard, може бути епоксидним. Може бути смокче, ви можете невіддільну жирову вагу і, можливо, інші методи та підходи. Ми будемо використовувати правильні послуги автосервісу та її повна технологія, використовуйте дорогі матеріали. Передбачається, що після конвертера іржі використовувати травлення компанії SPI Hekker та покриття (пізніше) – ми погодимося. Між ними слід використовувати ізоляцію, нейтральну грунт. Раніше я вже намагався з’ясувати проблему вибору матеріалу підлоги. Тепер знову таке завдання. Інформація протягом цього часу не додала. Можна застосувати епоксидну грунт. Його основна мета полягає в тому, щоб стати найбільш сильним тривожним типом лакофарбових виробів, що не проходить вологість і не маючи. Наземний консервант. Ніколи не знайшли відповідь на це питання. Кожен пропонується на підлозі шум або вібурзоляції, спеціальна мастика. Це для іншого ефекту, для поглинання шуму та вібрації.

У мене була подібна історія з очищенням підлоги, яка була в тому ж поганому стані. Але там треба було зробити роботу якомога швидше і найбільш звичайні, недорогі засоби. Взагалі, я використовував воду там (щоб не пил у салоні з сухою іржавкою), що використовується навмисно. Що шкодувати про машину, яка не потребує шкоду.

У нашому випадку вода не буде використовувати воду, щоб не порушувати технологію. Вода – це нове окислення металу. Окислення нової мінімальної іржі. Що ми вибираємо: 1. Велика щітка насадка, для видалення шарів і іржі вогні 2. Пелюстковий круг (досить сильний засіб, але який краще піклуватися від додаткової іржавої грязі) 3. Спідниця 80 на сопло на свердла. Контролювати і переважають сумнівні місця. 4. Далі ваш пристрій для видалення окремих точок іржі. Щось, тому що ніде не зустрічалося в будь-якому місці. Як тільки вони видалили головну іржу, ми можемо негайно використовувати сильний конвертер іржі. При сушінні, він залишає місця з іржиком. Чистий (від іржа) метал все одно буде білим. Ми використовуємо конвертер іржі принаймні три рази (ми хочемо зробити добре). Найбільш проблематичною частиною роботи насправді ця позиція є четвертим видаленням окремих точок іржі. Решта робочих сил для всіх, лише терпіння необхідно. Окремі точки іржі – кратер (невеликі депресії та недоліки) у металі, наповнені іржам. Саме ці моменти, які згодом створюють нові вогнища корозії та через пару років, метал отримає через корозію. Через корозію з однієї точки. Як видалити іржа з ​​депресії? Ви можете спробувати використовувати щітки на колі або просто щітки. Але вони не будуть розвідати цю іржу. Окуляри дуже малі в діаметрі. Коли він використовував свій шлях у такій подібній ситуації. Але тоді робота була меншою. Існує особливий випадок (експеримент), ви повинні свідомо йти до багато часу втрати (на підлозі буде багато очок). Але ми йдемо до цього і мають найскладнішу, прикордонний випадок. Якщо можливий хороший результат, навіть у цьому випадку це означає, що цей досвід може бути переданий до особливо відповідальних випадків ремонту або відновлення. На проміжному етапі подання та обробки конвертером іржі, у нас є така картина t.Без іржного світла (з вигином перетворювача), є ще чорні місця з корозією. Далі ми намагаємося просто очистити квадрат металу площею 10 на 10 см, а просто чистіше досить високоякісні місця, які знаходяться поруч. Тоді буде можливість порівняти наслідки від цього наполеглива (якщо вони є)

Але як щодо пристрою для очищення окремих точок іржі ? Зберігати інтригу. Більш того, я не додав нічого до закритої частини сайту. Про пристрій буде там. Наступні 4 фотографії. Як почали використовувати такі матеріали. один. Нове та старе металеве покриття в місцях, де зварювання буде зварюватися для зварювання (фірмовий розпилювач 3М) 2. Зварювання з невеликим запуском. Під фальшивою школою ця ґрунт 3М 3 залишається. Змішування інструкції з кислотним грунтом Spis Hekker з його отверджувачем. 4. Накрийте місця зварювання цим кислим грунтом. Цього разу підлога погана, тому покриваючи його кислотним грунтом.

Ця робота з новими матеріалами повинна бути присвячена окремій статті. Роботи (з їх використанням) значно зросли. Звідси не хвилюють хороші зварювальні точки. Якщо хтось каже мені, що спеціальний ґрунт для зварювання (у цьому випадку це – картридж 0m) взагалі не заважає зварюванні, я не буду, не вірю. Принаймні мені довелося повторно адаптуватися до такого зварювання з використанням цього грунту.

Similar Posts

| Denial of responsibility | Contacts |RSS