Двері

Центральний замок закривається, але не відкриває двері

# 1 ДЕН77

  • Група: Друг Староводов
  • Повідомлення: 4
  • Реєстрація: 04 грудня 11
  • Ім’я: Дмитро
  • Стать Чоловіча
  • Місто Дніпропетровськ
  • Авто: космічна зірка

Добрий вечір у мене є така ситуація: від консолі центральна замикання дверей закривається, але не відкривається. Машина з захистом знімає. Можливо, термінанти дверей не працюють? Бузер і світло в кабіні працює. Винищувач.

# 3 ДЕН77

  • Група: Друг Староводов
  • Повідомлення: 4
  • Реєстрація: 04 грудня 11
  • Ім’я: Дмитро
  • Стать Чоловіча
  • Місто Дніпропетровськ
  • Авто: космічна зірка

# 4 кгл

З повагою, KGL @ Space Star 1834a Sport Colt 1332a

Люди, перш ніж запитати погляди. Файловий архів. Шукайте пошук. І ви будете щасливі.

# 5 Мовчата риба

  • Група: Адміністратор
  • Повідомлення: 2 596
  • Реєстрація: 19 червня 07
  • Ім’я: Денис
  • Стать Чоловіча
  • Місто: Санкт-Петербург
  • Авто: X-Trail Dethleffs

Як я розумію, брехня від сигналізації, а не регулярного управління DYST? Нам доведеться вивчати електрошер.

Швидше за все, упав (окислюваний або щось інше) замки керування проводом, у місці, де він підключений до стандартної проводки. Як правило, це місце на лівій нозі, петля там.

Це все ще можливо, реле в сигналізації.

може бути більш складною справою, як я мав. Вандали були омолоджені обкладинкою задніх дверей, і вологість бруду кинувся з часом. Вона почала перетворювати контрольні замки на землі, а машина спонтанно відкрита, закрита. Взагалі, чудеса були ще. весь мозок зламався, поки ця дверця не думала.

Контроль здійснюється до відповідної маси. Тому почніть з простого блокування блоку і в посібнику, щоб зробити замки. Перевірте, чи контроль закритий від сигналу до маси закриття.

Загалом, тестер, схеми в руках і вперед – нічого складного.

2002/09, 4G18, Smfort (був, тепер Pinin з GDI) ?

Люди, перш ніж запитати погляди. Файловий архів. Шукайте пошук. І ви будете щасливі.

# 6 ДЕН77

  • Група: Друг Староводов
  • Повідомлення: 4
  • Реєстрація: 04 грудня 11
  • Ім’я: Дмитро
  • Стать Чоловіча
  • Місто Дніпропетровськ
  • Авто: космічна зірка

Прикріплені файли

З повагою, KGL @ Space Star 1834a Sport Colt 1332a

Люди, перш ніж запитати погляди. Файловий архів. Шукайте пошук. І ви будете щасливі.

# 8 ДЕН77

  • Група: Друг Староводов
  • Повідомлення: 4
  • Реєстрація: 04 грудня 11
  • Ім’я: Дмитро
  • Стать Чоловіча
  • Місто Дніпропетровськ
  • Авто: космічна зірка

# 9 Мовчата риба

  • Група: Адміністратор
  • Повідомлення: 2 596
  • Реєстрація: 19 червня 07
  • Ім’я: Денис
  • Стать Чоловіча
  • Місто: Санкт-Петербург
  • Авто: X-Trail Dethleffs

Я опинився на положеннях керівництва ЦЗ. Пошук почався з місця їх зв’язку з стандартною проводкою.(Синій позначений роз’єм) Як зазвичай з’єднаний сигнал-червоним

Прикріплені файли

2002/09, 4G18, Smfort (був, тепер Pinin з GDI) ?

Люди, перш ніж запитати погляди. Файловий архів. Шукайте пошук. І ви будете щасливі.

# 10 кгл

Мовчазна риба (20 січня 2012 року. 12:41) писав:

З повагою, KGL @ Space Star 1834a Sport Colt 1332a

Люди, перш ніж запитати погляди. Файловий архів. Шукайте пошук. І ви будете щасливі.

# 11 Мовчата риба

  • Група: Адміністратор
  • Повідомлення: 2 596
  • Реєстрація: 19 червня 07
  • Ім’я: Денис
  • Стать Чоловіча
  • Місто: Санкт-Петербург
  • Авто: X-Trail Dethleffs

Вчений на прес-конференції:. Мої висновки безглуздо, коли вони втечаються з контексту. На наступний день в засобах масової інформації:. Вчений стверджує: “Мої висновки безглузді”)

Ecu там, петля там, де ще тягнуть? Я сам по собі є сигнальний блок у сфері MFD.

2002/09, 4G18, Smfort (був, тепер Pinin з GDI) ?

Люди, перш ніж запитати погляди. Файловий архів. Шукайте пошук. І ви будете щасливі.

Причини несправностей

Періодично, ці системи перерву. Причини, чому центральний замок не працює, досить багато.

Якщо центральний замок закривається, але не відкриває двері

Часто водії скаржаться, що центральний замок закривається, але не відкриває двері.

Швидше за все, причиною проблеми полягає у недоліку енергії. Це може статися через батарею. Проблеми блокування/розблокування не відбувається під час роботи двигуна. З двигуном, що працює, енергія виробляється за рахунок генератора, а не встановлена ​​батарея.

Іноді проблема, при якій центральний замок закривається, але не відкриває двері, виникає внаслідок окислених дротів.

Якщо він відкриється, але не закривається

Центральний замок відкривається, але не закриває двері з неправильною операцією лімітних вимикачів. Нерідко розбиття відбувається в невдачах у функціонуванні вікон.

READ  Як приготувати металеві двері зробити це самостійно

Закривається, але негайно відкриває двері

Центральний замикання закривається і негайно відкриває двері з ряду причин. На форумах автомобілісти відзначають, що це часто пов’язано з перервами у функціонуванні одного з замків. Висока ймовірність розбиття будь-якого дроту. Помилка спостерігається, якщо відбулося окислення приводу. Ці ж причини спровокувати ситуації, коли центральний замок двері активується при відкритті, і він негайно заблокований.

Не працює з ключем FOB

Центральний замок відкривається з брелоку, перш за все, через батарею насіння. Причина банальна, але знайдена в більшості випадків. Ремонт передбачає звичайну заміну акумулятора.

Проблема здатна формувати і через депозит будь-якого контакту з контрольного приводу. Доцільно видалити панель з дверей водія та побачити цілісність всіх предметів.

Не відповідає на ключ

Форуми, присвячені обговоренню причин, через які центральний замикання від ключа не працює, досить багато. Автомовники відзначають, що в цьому випадку лише 3 можуть бути найбільш чіткими параметрами:

  • Автомобіль “Забутий” рідний ключ. Власники автомобіля доведеться знову призначити ключ.
  • Іноді розбивка викликана несправним датчиком всередині ключа. “Поточний” проблема проста – заміна елемента.
  • Дефект здатний виникнути через ключовий приймач.

Незалежний ремонт не працює. Краще негайно шукати хороший автолектричний.

Центральний замок не відкриває деякі двері

Основні причини несправності центрального замку

Основними причинами несправності центральної електронної системи блокування є:

  • Несправність електропроводки, особливо в місцях гофрування та вхідних роз’ємів у вході (до чверті всіх збоїв);
  • Неправильне налаштування та експлуатація лімітних вимикачів DV, Power Windows;
  • Неправильна регулювання або знос механізму закриття, відхиляє повітряну суспензію;
  • пошкодження тяги та пластикових підказок;
  • несправність приводів замків DV;
  • Несправність приводів Windows;
  • Невдача контрольних кнопок DV;
  • кнопки помилок електроенергії;
  • Фрагмент запобіжників;
  • Неправильна функція електронних блоків керування включені в систему центральної замикання.

У сучасних автомобілях електронний контроль дверей намагається конструктивно поєднувати в одне ціле число з приводами, лімітними вимикачами та кнопками управління.

Під комбінованою версією вірогідність системи системи центральної запірної системи зменшується часом. Це зменшує час ремонту та обслуговування. Для виконання ремонту, наприклад, двері водія вимагає сукупної заміни (цілком) лише одного центрального приводу з блоком керування та терміналом. Це, звичайно, негативно впливає на вартість ремонту.

Незалежний ремонт центральної системи замикання без відповідного досвіду та знань практично неможливий. Однак деякі типові помилки можуть бути усунені, якщо вони не пов’язані з пошкодженням електропроводки.

Категорії недоліків CZ

Всі можливі проблеми з CZ можна розділити на дві великі групи.

І в цьому, і в іншому випадку необхідна діагностика та відновлення системи. Найбільш помітним є повна несправність CH, коли неможливо закрити або відкрити його. Часткова вина, наприклад, неможливість заблокованого стовбура або центрального замка закривається лише двері водія може залишатися непоміченими протягом деякого часу.

Ремонт повинен почати з діагностики встановленого обладнання. CH повинен регулярно працювати, навіть коли двигун не працює головним, так що бортова електрична мережа. Якщо центральний замок не закриває двері, всі компоненти системи підлягають перевірці:

  • безпосередньо контрольний блок;
  • всі сполучні кабелі;
  • Виконавча електрограма та диски.

Якщо система пневматична, то перевірка компресора додається до цього, дошки, а також диски та з’єднувальні трубки. Перевірка можна запустити з основного або центрального приводу, який зазвичай розташований у дверях водія. Коли вона отримана на ньому відповідний сигнал, він надсилає його до всіх інших дисків, доступних у системі.

Що робити, якщо центральний замок припиняє роботу

Почнемо з того, що CZ часто працює з невдачами в умовах високої вологості або під час сильних температурних крапель. Крім того, проблеми можуть виникнути внаслідок помилок при встановленні блокування або коригування. З часом дає вам знати про себе та природний знос окремих елементів пристрою.

  • Першим кроком є ​​діагностування обладнання. Будь ласка, зверніть увагу, що замок повинен працювати неухильно незалежно від того, чи працює двигун чи ні, чи є ключ, вставлений у блокування запалювання або ключ не є. Перш за все, бортові мережі машини, акумулятор працює нормально і заряджається, а також зазвичай пов’язаний з терміналами.

Що стосується самого замку, насправді це система вимикачів, проводки та дисків. Центральний замок електричний (з електроприводом у вигляді соленоїдів або двигуна з механізмами), а також пневматичним (з вакуумним приводом, який включає в себе плату, компресор та трубку).

Диски центрального замку називаються приводами. Основний контрольний привід зазвичай стоїть у дверях водія (рідше він встановлюється на пасажирських передніх дверях). У виконанні головного приводу призводить до того, що залишкові диски в інших дверях на дротах є сигнал. Результат синхронного спрацьовування, відкриття та закриття всіх дверей в авто.

  • Ми йдемо далі. Як правило, паралельно встановлюється сигналізація, а замок працює автоматично при видаленні або встановленні автомобіля, щоб захистити пульт дистанційного керування будильником. Отже, якщо замок не працює з консолі, потрібно перевірити свою роботу з ключа або з кнопки.
READ  Сітка від комарів на дверях роблять це самостійно

Якщо в ручному режимі замок працює, то проблема полягає у розладах контрольних та електричних схем сигналізації. Почнемо з того, що сама тривожна консоль повинна бути перевірена, умова її акумулятора та т.Р.

  • У випадку, коли привід центрального блокування взагалі не працює або працює, то потрібна більш ретельна перевірка. Наприклад, у ситуації, коли центральний замикання повністю відмовляється, компресор не буде чути на замок вакуумного типу, і лише чудові кліпи реле можуть бути розподілені на замках електричного. У той же час двері не будуть працювати над ручним відкриттям дверей.

Буває, що всі запобіжники є нормальними, з вручну центральний замок не відкривається. У цьому випадку необхідно перевірити підсумовуючі дроти, перевірте термінали та контакти для окислення. Це може бути так, що на вході приводу просто немає напруги і керуючого сигналу не передається до дверей.

Також не слід виключити ймовірність того, що “кондитерська” активатора дверей водія розбита або є перерва проводів, проводів відключаються від контрольних терміналів, поганий контакт на самих терміналах та T.D. У будь-якому випадку, керуючий сигнал не буде до моменту відновлення контактів.

Електроніка

На додаток до причин, описаних вище, проблема може заробітна плата в тонкій електроніці. Почніть перевірку з брелок. Перш за все, перевіряється акумулятор та статус кнопок. Можливо, вони дотримуються і не працюють у потрібний момент. Якщо плата винен, брелок просто не реагує на зовнішні подразники. Світлодіод на його тілі не горить. Добре, якщо у вас є запасний ключ. В іншому випадку вам доведеться змінити сигнал, або знайти точно таку ж ключову ланцюг.

Далі контрольний блок сигналу перевіряється. Метод перевірки зазвичай перераховується в інструкціях. Нарешті, перевірте мікроплану, розташовану на приводі двигуна центрального замикання. У той же час спостерігаючи за умови самого приводу. Всі відмовилися від останніх деталей. Найважче з блоком керування. Це практично не ремонт. Тому набагато легше поставити новий сигнал тривоги. Іноді брехня втрачає синхронізацію з блоком, то доведеться перепрограмувати.

Сигнал закривається, але не відкривається. Tomaagavk сигналізація. Tomahawk TZ 9030 # Центральні ігри

Центральний замок закривається, але не відкриває двері. Допомогти друзям!

Привіт усім, я нічого не писав тут, в принципі, нічого нового і не відбулося, аж до минулого четверга 20.07.17.Я почну перший. Я пішов у відпустку протягом тижня. Я залишив машину в гаражі, вимкнув акумулятор.Повернувшись підключеного AKB, Sat вниз у автомобілі, почав, під час запуску, іммобілайзер був записаний, але я не звернув увагу (хоча це може не мати значення), розпочав машину і заїхав. Я поїхав до місця призначення, закривши машину з вивіски (Starline A91), пішов у свій власний бізнес. Повернувши машину з пульта дистанційного керування, щоб відкрити не хотілося відкрити. Скоріше, всі двері, відмінними від водія, відкриті та закриті 2 рази, машина з Сігі знялися, але двері були заблоковані. Добре, я не пишаюся, відкрив двері з ключем, сів.І ось це почалося. Виявилося, що зараз SIGA закриває всі двері, але не може їх відкрити, ситуація, як описано вище.Я пішов до сервісної станції, де вони ставлять знак, вбиваючи дві години, вони поширюють свої руки.Нюанси це: коли ви натискаєте солдат дверей водія, всі двері закриті, і коли він розтягується, вони не відкриваються. Але якщо ви натиснете клавішу на блок керування, всі двері відкривають та зчеплення, як завжди. На рідному ключ-ланцюжку автомобіль не реагує ніяк, але тільки на ключовому ланцюжку від Sigi. Іммобілайзер виявився вимкнено, з яким вони не розуміли, як саме це зроблено. Також заробив ближче скло дверей водія, хоча я не мав уявлення про своє існування.В результаті вони відправили мене, де вони не знають, але встановлюють завдання, ремонтуйте IMMO та роблять рідний ключовий ланцюг, щоб пізніше програмувати SIGA.Куди їхати? Що я не знаю, допомогти друзям!Плюс, відбувся дивний ямбур з якоїсь плутанини, з розширеним гальмуванням показує, що двері відкриті (що ще не зрозуміло, але незрозуміло, як це зрозуміти.)

Ps. Я прошу вибачення за багато листів, але тут я думаю, що кожна дрібниця може бути важливою.Плюс, в якому був поставлений Sigu, неможливо піти.

Тому сьогодні питання було вирішено! Ура! Завдяки кожному за відповіді!Особливо допомагав статтю учасника Окуловандрія про “навчання”.Отже, у порядку: я вирішив спробувати навчити звичайний брелок. Половина дня, проведеного в спробах зробити це, читати короткі інструкції, поки я не поїхав до “тренування” від Окуловандрі, де все докладно написано, за допомогою неї і навчила рідного ключа ланцюга (з третьою спробою, але все ще можна). Справа переїхала з мертвої точки … далі, я вирішив вимкнути двоступеневу розблокування дверей, але ніяких інструкцій підійшов. Інша година експериментів була передана з п’яти століттями, натиснувши обидва кнопки DU, але все марно.Я думаю, що я думаю, я вирішив спробувати зробити, як я спонукав інтуїцію, і про диво! Автомобіль почав повністю відкриватися в один клік. Я не пам’ятаю, як це було, але, безумовно, не відповідає інструкціям Автоваз.Ну, як наслідок, SIGA заробляв, як це повинно було бути, а також сказав “майстер” з сервісу. Плюс тепер також має регулярний ключовий ланцюжок і регулярне сигналізація.Це все, дякую всім.

READ  Как правильно запенить межкомнатную дверь

Центральний замок закритий, але не відкривається

Привіт усім, я нічого не писав тут, в принципі, нічого нового і не відбулося, аж до минулого четверга 20.07.17.Я почну перший. Я пішов у відпустку протягом тижня. Я залишив машину в гаражі, вимкнув акумулятор.Повернувшись підключеного AKB, Sat вниз у автомобілі, почав, під час запуску, іммобілайзер був записаний, але я не звернув увагу (хоча це може не мати значення), розпочав машину і заїхав. Я поїхав до місця призначення, закривши машину з вивіски (Starline A91), пішов у свій власний бізнес. Повернувши машину з пульта дистанційного керування, щоб відкрити не хотілося відкрити. Скоріше, всі двері, відмінними від водія, відкриті та закриті 2 рази, машина з Сігі знялися, але двері були заблоковані. Добре, я не пишаюся, відкрив двері з ключем, сів.І ось це почалося. Виявилося, що зараз SIGA закриває всі двері, але не може їх відкрити, ситуація, як описано вище.Я пішов до сервісної станції, де вони ставлять знак, вбиваючи дві години, вони поширюють свої руки.Нюанси це: коли ви натискаєте солдат дверей водія, всі двері закриті, і коли він розтягується, вони не відкриваються. Але якщо ви натиснете клавішу на блок керування, всі двері відкривають та зчеплення, як завжди. На рідному ключ-ланцюжку автомобіль не реагує ніяк, але тільки на ключовому ланцюжку від Sigi. Іммобілайзер виявився вимкнено, з яким вони не розуміли, як саме це зроблено. Також заробив ближче скло дверей водія, хоча я не мав уявлення про своє існування.В результаті вони відправили мене, де вони не знають, але встановлюють завдання, ремонтуйте IMMO та роблять рідний ключовий ланцюг, щоб пізніше програмувати SIGA.Куди їхати? Що я не знаю, допомогти друзям!Плюс, відбувся дивний ямбур з якоїсь плутанини, з розширеним гальмуванням показує, що двері відкриті (що ще не зрозуміло, але незрозуміло, як це зрозуміти.)

Ps. Я прошу вибачення за багато листів, але тут я думаю, що кожна дрібниця може бути важливою.Плюс, в якому був поставлений Sigu, неможливо піти.

Тому сьогодні питання було вирішено! Ура! Завдяки кожному за відповіді!Особливо допомагав статтю учасника Окуловандрія про “навчання”.Отже, у порядку: я вирішив спробувати навчити звичайний брелок. Половина дня, проведеного в спробах зробити це, читати короткі інструкції, поки я не поїхав до “тренування” від Окуловандрі, де все докладно написано, за допомогою неї і навчила рідного ключа ланцюга (з третьою спробою, але все ще можна). Справа переїхала з мертвої точки … далі, я вирішив вимкнути двоступеневу розблокування дверей, але ніяких інструкцій підійшов. Інша година експериментів була передана з п’яти століттями, натиснувши обидва кнопки DU, але все марно.Я думаю, що я думаю, я вирішив спробувати зробити, як я спонукав інтуїцію, і про диво! Автомобіль почав повністю відкриватися в один клік. Я не пам’ятаю, як це було, але, безумовно, не відповідає інструкціям Автоваз.Ну, як наслідок, SIGA заробляв, як це повинно було бути, а також сказав “майстер” з сервісу. Плюс тепер також має регулярний ключовий ланцюжок і регулярне сигналізація.Це все, дякую всім.

Типи центральних замків

Система CZ ділиться на два типи між собою:

Вакуум

Такий CZ також називається пневматичним. Пристрій заснований на механізмі вакуумного приводу. Дизайн також включає компресорну монтажну та контрольну дошку, встановлену в центральному блоці.

Електричний

Електричні типи пристроїв використовуються електроприводи. Один пристрій електричного приводу включає соленоїди або спеціальний механізм, оснащений електричним двигуном.

Similar Posts

| Denial of responsibility | Contacts |RSS